Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258916 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 1

Helemaal logisch loopt het toch niet… 14:10 bevestiging gehad en toestel in 1x afbetaald… net via status gekeken en zit er morgen ook niet bij… tenzij er nog wat veranderd in de loop van de dag 😑

Zou het een groot verschil zijn of je de telefoon thuis laat bezorgen of in de winkel laat komen?

Heb besteld in de winkel en daar laten afleveren, klopt het dat ik dan pas wat hoor als afhalen mogelijk is? Zou nu wel al graag willen weten of dit morgen mogelijk is namelijk:)

Reputatie 1

Ik heb op vrijdagmiddag telefonisch een pre-order geplaatst, mail gekregen met een link naar de aanbetaling gehad. Heb ik meteen betaald, maar verder geen bevestigingsmail/sms ontvangen. Super vaag en vooral vervelend.

De aanbetaling is volgens mij de bevestiging. verder zou je geen andere bevestigen meer horen te krijgen.

Iemand al een melding gehad dat de Pro Max 256GB Zwart Titanium bezorgd gaat worden?

Reputatie 2

Iemand al een melding gehad dat de Pro Max 256GB Zwart Titanium bezorgd gaat worden?

Vrijdag 14:19 bestelbevestiging gehad maar nog niets vernomen. Hoop opgegeven dat er vandaag nog bericht komt. Apple zelf geeft nu 23 October aan als leverdatum bij pre order, zoiets zal het nu vanuit Odido ook wel worden. Een berichtje vanuit hen zo wenselijk zijn, slecht nieuws is ook nieuws zeg maar. Dit stilzwijgen is alleen maar irritant.

Iemand al een melding gehad dat de Pro Max 256GB Zwart Titanium bezorgd gaat worden?

Vrijdag 14:19 bestelbevestiging gehad maar nog niets vernomen. Hoop opgegeven dat er vandaag nog bericht komt. Apple zelf geeft nu 23 October aan als leverdatum bij pre order, zoiets zal het nu vanuit Odido ook wel worden. Een berichtje vanuit hen zo wenselijk zijn, slecht nieuws is ook nieuws zeg maar. Dit stilzwijgen is alleen maar irritant.

Dat is ruim een maand later, best jammer als je kort hebt gezeten met bestellen en niet kan wachten 😬. Thanks voor je reactie en hopelijk gaat Odido hier inderdaad wat over vrijgeven. 

Ik heb vannacht een sms gehad, ik krijg binnen 24 uur een mail met info over de bezorging. Vrijdag om 14:05 bevestigingsmail gehad.

iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium 256gb

Goed om te horen! wat was je order nummer ongeveer? wellicht interessant om te vergelijken wat de status is voor de rest met een eerder of later order nummer

 

200787xxx

Interessant die van mij was 200787xxx (iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium 256gb) en ik heb nog niks gehoord. hoop dat ik niet op het randje buiten de eerste levering zit dan of dat ik wellicht nog wat te horen moet krijgen

Dus als ik het goed begrijp, kan je met bestelnummer 200977xxx al helemaal fluiten naar je iPhone deze maand en waarschijnlijk zelfs in Oktober? 

Ik heb vannacht een sms gehad, ik krijg binnen 24 uur een mail met info over de bezorging. Vrijdag om 14:05 bevestigingsmail gehad.

Hier ook, iPhone 15 Pro Max - Natural 256GB, wordt hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd (wacht nog op de mail)

Ik heb vannacht een sms gehad, ik krijg binnen 24 uur een mail met info over de bezorging. Vrijdag om 14:05 bevestigingsmail gehad.

Hier ook, iPhone 15 Pro Max - Natural 256GB, wordt hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd (wacht nog op de mail)

Wat was uw bestelnummer in deze? 

Ik ben net langs geweest in de winkel en die geeft aan dat ze later op de dag horen hoeveel telefoons er binnen komen en wie deze morgen kunnen ophalen

Reputatie 1

Ik heb vannacht een sms gehad, ik krijg binnen 24 uur een mail met info over de bezorging. Vrijdag om 14:05 bevestigingsmail gehad.

iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium 256gb

Goed om te horen! wat was je order nummer ongeveer? wellicht interessant om te vergelijken wat de status is voor de rest met een eerder of later order nummer

 

200787xxx

Interessant die van mij was 200787xxx (iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium 256gb) en ik heb nog niks gehoord. hoop dat ik niet op het randje buiten de eerste levering zit dan of dat ik wellicht nog wat te horen moet krijgen

Dus als ik het goed begrijp, kan je met bestelnummer 200977xxx al helemaal fluiten naar je iPhone deze maand en waarschijnlijk zelfs in Oktober? 

Ik heb 200792xxx en nog helemaal niets vernomen.

Ben heel benieuwd hoe het dit jaar zal zijn om het wél weer fysiek op te halen in tegenstelling tot de iPhone 13 release :’) Dat was dramatisch na een fout in de bevestigingsmail toen der tijd. Gelukkig dit keer vroeg bij geweest, om 14:02 verlengd en 14:05 bevestigd via mail. Later nog een sms gehad dat weekend. 🙏 Jammer dat er geen goud kleurige iPhone zou zijn dit jaar, dus toch maar gekozen voor de 256GB Naturel. En voor de geïnteresseerden was dit mn ordernr.: 2007879xx. 

Vrijdag direct besteld, bevestigingsmail binnen gekregen om 14:02, order nummer: 2007875xx 

Pro Max 256GB Naturel Titanium

Gister avond omstreeks 23:45 een sms ontvangen dat er binnen 24 uur een bezorgafspraak word gemaakt. 
 

nu alleen nog wachten op de mail van AMP:)

Reputatie 2

Vrijdag direct besteld, bevestigingsmail binnen gekregen om 14:02, order nummer: 2007875xx 

Pro Max 256GB Naturel Titanium

Gister avond omstreeks 23:45 een sms ontvangen dat er binnen 24 uur een bezorgafspraak word gemaakt. 
 

nu alleen nog wachten op de mail van AMP:)

Klinkt goed hopelijk heb jij hem snel! ik snap niet dat ik dan nog niks heb vernomen mijn order nummer is lager en ik heb exact het zelfde model besteld. voor zover ik in dit forum kan zien lopen de order nummers wel chronologisch op de tijd van bestelling Want ik was ook echt om 1400 al klaar met mijn bestelling vandaar ook logisch dan mijn nummer dan lager is dan die van jou. bij anderen die later hebben besteld is het nummer ook aanzienlijk hoger

Reputatie 4

Zelf de 15 pro Max natural titanium 256GB gekozen en ook gekozen om hem op te halen in de winkel. Voorgaande jaren kreeg ik op de dag zelf (morgen dus) in de ochtend een sms wanneer mijn toestel klaar lag. Hopen dat het in dit geval weer is :). 
 

bestelnummer: 2007876xx 

aan de andere nummers te zien heb ik goede hoop. 

Reputatie 4

Zelf de 15 pro Max natural titanium 256GB gekozen en ook gekozen om hem op te halen in de winkel. Voorgaande jaren kreeg ik op de dag zelf (morgen dus) in de ochtend een sms wanneer mijn toestel klaar lag. Hopen dat het in dit geval weer is :). 
 

bestelnummer: 2007876xx 

aan de andere nummers te zien heb ik goede hoop. 

Heel eng ik word nu net gebeld dat ik mijn toestel morgen kan ophalen. 

Reputatie 2

Ik heb vannacht een sms gehad, ik krijg binnen 24 uur een mail met info over de bezorging. Vrijdag om 14:05 bevestigingsmail gehad.

iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium 256gb

Goed om te horen! wat was je order nummer ongeveer? wellicht interessant om te vergelijken wat de status is voor de rest met een eerder of later order nummer

 

200787xxx

Interessant die van mij was 200787xxx (iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium 256gb) en ik heb nog niks gehoord. hoop dat ik niet op het randje buiten de eerste levering zit dan of dat ik wellicht nog wat te horen moet krijgen

Dus als ik het goed begrijp, kan je met bestelnummer 200977xxx al helemaal fluiten naar je iPhone deze maand en waarschijnlijk zelfs in Oktober? 

200788xxx Titanium naturel 256GB en om 14:05 bevestigingsmail ontvangen. Nog niets gehoord. 

Ik heb vannacht een sms gehad, ik krijg binnen 24 uur een mail met info over de bezorging. Vrijdag om 14:05 bevestigingsmail gehad.

Hier ook, iPhone 15 Pro Max - Natural 256GB, wordt hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd (wacht nog op de mail)

Wat was uw bestelnummer in deze? 

2007913xx

Reputatie 2

Ik heb vannacht een sms gehad, ik krijg binnen 24 uur een mail met info over de bezorging. Vrijdag om 14:05 bevestigingsmail gehad.

Hier ook, iPhone 15 Pro Max - Natural 256GB, wordt hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd (wacht nog op de mail)

Wat was uw bestelnummer in deze? 

2007913xx

 Omdat we exact dezelfde telefoon hebben besteld, en jouw bestelnummer hoger ligt dan de mijne (2007884xx) Zou mij niet verbazen dat niet iedereen een SMS ontvangt. Ik heb namelijk nog niets gehoord. 

Delivery times bij Apple

Reputatie 3

Hier ordernummer 200788XXX voor een zwarte Pro Max 256. Nog altijd de melding dat hij niet op voorraad is. Hier iemand met een zwarte Pro Max die wel al iets gehoord heeft dat hij morgen geleverd wordt?

Ik heb order nummer 2007977 iphone 15 pro max naturel titanium 256 gb. En aldus niks gehoord. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Heb de hoop een beetje opgegeven dat hij nog morgen word geleverd 

Reputatie 5

Ik heb order nummer 2007977 iphone 15 pro max naturel titanium 256 gb. En aldus niks gehoord. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Heb de hoop een beetje opgegeven dat hij nog morgen word geleverd 

Het zelfde hier. Denk niet dat het morgen gaat gebeuren

Ik heb bestelnummer 2007907XX voor de iPhone 15 Pro Max in Blauw Titanium met 256GB. Gisteravond heb ik een SMS ontvangen, en nu wacht ik op de bezorgingsmail.