Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258851 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 1

Ik heb order nummer 2007977 iphone 15 pro max naturel titanium 256 gb. En aldus niks gehoord. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Heb de hoop een beetje opgegeven dat hij nog morgen word geleverd 

Het zelfde hier. Denk niet dat het morgen gaat gebeuren

Ik heb hetzelfde model om 14:13 besteld mijn ordernummer is 2007957, dus gewoon 2000 orders in 2 minuten.

Reputatie 1

YESSSS

 

Reputatie 2

Ik heb order nummer 2007977 iphone 15 pro max naturel titanium 256 gb. En aldus niks gehoord. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Heb de hoop een beetje opgegeven dat hij nog morgen word geleverd 

Het zelfde hier. Denk niet dat het morgen gaat gebeuren

Ik heb hetzelfde model om 14:13 besteld mijn ordernummer is 2007957, dus gewoon 2000 orders in 2 minuten.

Dat is wel vreemd, mijn ordernummer is 2007930 met bevestiging om 14:19. Het loopt dus niet helemaal synchroon.

 

Reputatie 2

YESSSS

 

Lekker hoor!! welke toestel had je en wat was je order nummer voor de rest van ons?

Reputatie 5

YESSSS

 

Lekker hoor!! welke toestel had je en wat was je order nummer voor de rest van ons?

Ben nu ook wel benieuwd want ik heb tot op heden nog niks gehoord.

Reputatie 1

YESSSS

 

bestelnummer 200787859 

Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium

besteld vr 15-9-2023 14:04

:)

Reputatie 2

YESSSS

 

bestelnummer 200787859 

Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium

besteld vr 15-9-2023 14:04

:)

Thnx voor het delen! dan ben ik ook aardig hoopvol heb het zelfde toestel met een eerder bestelnummer en eerder besteld fingers crossed😅

Reputatie 1

Ik heb order nummer 2007977 iphone 15 pro max naturel titanium 256 gb. En aldus niks gehoord. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Heb de hoop een beetje opgegeven dat hij nog morgen word geleverd 

Het zelfde hier. Denk niet dat het morgen gaat gebeuren

Ik heb hetzelfde model om 14:13 besteld mijn ordernummer is 2007957, dus gewoon 2000 orders in 2 minuten.

Dat is wel vreemd, mijn ordernummer is 2007930 met bevestiging om 14:19. Het loopt dus niet helemaal synchroon.

 

Het gaat hier niet om de bevestiging. Om het moment van het afronden van de order.

Reputatie 5

YESSSS

 

bestelnummer 200787859 

Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium

besteld vr 15-9-2023 14:04

:)

Thnx voor het delen! dan ben ik ook aardig hoopvol heb het zelfde toestel met een eerder bestelnummer en eerder besteld fingers crossed😅

Bij mij ging er eerst iets mis dus heb order 2008354 maar de order nummers zijn voor alle bestellingen dus het verschilt ook nog per toestel

Yes, hij is in aantocht (Pro Max 256 Naturel order# 2007913xx

 

Yes, hij is in aantocht (Pro Max 256 Naturel order# 2007913xx

Yay!! Welke tijd heb je hem besteld ? 

 

Yay!! Welke tijd heb je hem besteld ? 

14:03 zoiets

 

Reputatie 3

Heb het idee dat het uitsturen van toestellen behoorlijk random gaat. Las op een ander forum net dat iemand morgen hetzelfde toestel als ik (Pro Max 256 zwart) in de winkel kan ophalen en die pas vrijdagavond heeft besteld. Wat heeft het dan nog voor zin om om 14:00 uur klaar te zitten voor de pre-order zoals ik heb gedaan en bij mij de status ‘geen voorraad’ is. 

Reputatie 5

Heb het idee dat het uitsturen van toestellen behoorlijk random gaat. Las op een ander forum net dat iemand morgen hetzelfde toestel als ik (Pro Max 256 zwart) in de winkel kan ophalen en die pas vrijdagavond heeft besteld. Wat heeft het dan nog voor zin om om 14:00 uur klaar te zitten voor de pre-order zoals ik heb gedaan en bij mij de status ‘geen voorraad’ is. 

Geen idee, was zelf ook later dan 14:00 maar heb geen verdere mailtjes gehad behalve de betaallink.

Reputatie 2

Heb het idee dat het uitsturen van toestellen behoorlijk random gaat. Las op een ander forum net dat iemand morgen hetzelfde toestel als ik (Pro Max 256 zwart) in de winkel kan ophalen en die pas vrijdagavond heeft besteld. Wat heeft het dan nog voor zin om om 14:00 uur klaar te zitten voor de pre-order zoals ik heb gedaan en bij mij de status ‘geen voorraad’ is. 

zou ook zo kunnen zijn dat anderen lopen te stangen. Niet altijd alles geloven wat anderen posten ;-)

Waar blijven de leveringsbevestigingen van de zwarte 256GB???

Reputatie 2
Yes, hij is in aantocht (Pro Max 256 Naturel order# 2007913xx

Yay!! Welke tijd heb je hem besteld ? 

 

Ik vraag mij nou wel af of ik ook nog een mail van postnl krijg, mijn ordernummer is namelijk lager als jij maar nog niks gehoord van postnl

Reputatie 2

Vrijdag 15 september om 14:50 heb de bestelbevestiging ontvangen, maar nu als ik de status wil kijken en zoek op mijn ordernummer staat er dat de bestelling niet gevonden kan worden. Hebben meer mensen dit probleem? 

Ik heb bestelnummer 2007907XX voor de iPhone 15 Pro Max in Blauw Titanium met 256GB. Ik plaatste de bestelling op vrijdag 15 september en ontving de betaallink rond 14:10 op dezelfde dag. Gisteravond ontving ik een sms, en nu heb ik een bezorgingsmail ontvangen van Post.nl

 

Reputatie 1

Hallo, ik heb om 14:15 besteld maar aangegeven deze te willen ophalen in de Odido winkel.

 

Ik neem aan dat ik een bericht krijg wanneer ik hem mag ophalen. 

Of heeft iemand anders hier al een bericht gekregen dat hij morgen opgehaald mag worden? 

Reputatie 2

Hallo, ik heb om 14:15 besteld maar aangegeven deze te willen ophalen in de Odido winkel.

 

Ik neem aan dat ik een bericht krijg wanneer ik hem mag ophalen. 

Of heeft iemand anders hier al een bericht gekregen dat hij morgen opgehaald mag worden? 

Heb ook gedaan ophalen in de winkel, maar nog niks ontvangen. Kan ook mijn bestelling niet terugvinden in het systeem. 

hier ook SMS ontvangen en net een bericht van KPN, Afzender EXP/Stay Connected, is dat Odido? 

Reputatie 5

hier ook SMS ontvangen en net een bericht van KPN, Afzender EXP/Stay Connected, is dat Odido? 

Wanneer heb je de SMS gekregen?

Volgens mij is EXP van Odido

hier ook SMS ontvangen en net een bericht van KPN, Afzender EXP/Stay Connected, is dat Odido? 

Wanneer heb je de SMS gekregen?

Volgens mij is EXP van Odido

Gisteravond 23:56. Ik had vrij snel besteld. 14:08 en een half uur daarna betaald. 

Reputatie 2

ik ben zojuist gebeld door Odido, morgen ligt mn toestel in de winkel klaar pro max 256gb black moest wel een tijdslot kiezen. dus verwacht voor de mensen die hem gaan ophalen dat ze ook wel gebeld zullen worden!