Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258851 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 3

ik ben zojuist gebeld door Odido, morgen ligt mn toestel in de winkel klaar pro max 256gb black moest wel een tijdslot kiezen. dus verwacht voor de mensen die hem gaan ophalen dat ze ook wel gebeld zullen worden!

Wanneer heb je die besteld?

Reputatie 2

ik ben zojuist gebeld door Odido, morgen ligt mn toestel in de winkel klaar pro max 256gb black moest wel een tijdslot kiezen. dus verwacht voor de mensen die hem gaan ophalen dat ze ook wel gebeld zullen worden!

Kreeg je ook een sms/e-mail of alleen een telefoontje? 

Is er iemand al gebeld door de winkel?

Zojuist SMS gehad van de winkel dat mijn iPhone klaar ligt, iPhone 15 Pro Max Blauw 256GB

Reputatie 1

Ordernr 200787x, 15PM 256GB NT. Besteld om 14.03 op vrijdag en bevestiging via email kwam 5 minuten later, gekozen voor ophalen in de shop, maar voor de rest niks meer gehoord en helaas kunnen odido service en mijn odido shop niks anders zeggen dan “wacht voor de SMS” 

Reputatie 2

ik ben zojuist gebeld door Odido, morgen ligt mn toestel in de winkel klaar pro max 256gb black moest wel een tijdslot kiezen. dus verwacht voor de mensen die hem gaan ophalen dat ze ook wel gebeld zullen worden!

Kreeg je ook een sms/e-mail of alleen een telefoontje? 

alleen een telefoontje

Reputatie 2

Heeft iemand ook gisterenavond (23:59) een sms ontvangen met:

“Hallo, echt leuk, je iPhone is er. Je krijgt binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido”

Maar vandaag nog geen mail gehad? 
 

 

Reputatie 2

Vandaag heb ik mijn iPhone 13 verkocht en omdat het een e-sim is, heb ik nu geen toegang tot mijn lijn. Ik zal morgen noodgedwongen naar het kantoor moeten gaan om te vragen. Indien nodig zal ik een nieuwe e-sim kopen en mijn lijn activeren op de iPhone van mijn vrouw. Afgelopen zaterdag had ik een Pro Max 256 Blue besteld.

Reputatie 4

Is er iemand al gebeld door de winkel?

Ja ik vandaag in de middag dat ik hem morgen kan ophalen. Ook ik moest een tijdsvak opgeven zodat ze het kunnen plannen. 

Reputatie 5

 

Im here to just complain 😂 bro like I got my confirmation email at 14:02 and still have no info—

 

def won’t be coming tomorrow 🤬 … anyone else bummed/pissed?

Reputatie 1


dus dat wordt eind oktober - begin november.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Reputatie 2

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Zijn deze ook van toepassing op reeds geplaatste pre-orders, dus voor iedereen die nog geen bericht heeft gehad m.b.t. de leveringsdatum?

Vandaag heb ik mijn iPhone 13 verkocht en omdat het een e-sim is, heb ik nu geen toegang tot mijn lijn. Ik zal morgen noodgedwongen naar het kantoor moeten gaan om te vragen. Indien nodig zal ik een nieuwe e-sim kopen en mijn lijn activeren op de iPhone van mijn vrouw. Afgelopen zaterdag had ik een Pro Max 256 Blue besteld.

 Slim van je.

iets met oude schoenen weggooien….

Reputatie 2

Vandaag heb ik mijn iPhone 13 verkocht en omdat het een e-sim is, heb ik nu geen toegang tot mijn lijn. Ik zal morgen noodgedwongen naar het kantoor moeten gaan om te vragen. Indien nodig zal ik een nieuwe e-sim kopen en mijn lijn activeren op de iPhone van mijn vrouw. Afgelopen zaterdag had ik een Pro Max 256 Blue besteld.

 Slim van je.

iets met oude schoenen weggooien….

Het lijkt misschien raar, maar hoe meer mensen hun oude iPhones verkopen, hoe lager deze zullen zijn. Voor mij maakt het niet uit, want ik heb een reservetelefoon.

Reputatie 2

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Zijn ze voor de nieuwe bestellingen van vandaag?

Reputatie 4

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Geld dit zowel voor nieuwe als bestaande bestellingen?

In mijn situatie gaat het om een zwarte 256GB-variant, maar ik denk dat deze informatie ook nuttig kan zijn voor iedereen die nog een openstaande bestelling heeft en sinds 15/09 niets van jullie heeft gehoord.

Reputatie 1

SJonge jonge.. 

15-09 om 14:15 de Pro Max 256 Nat Titanium besteld

En zit niet eens bij de eerste, ik had 't gewoon thuis moeten laten leveren. 

Aan het ordernummer te zien lijkt 't er niet op dat de orders chronologisch verwerkt word. 

​​​​Dan nog maar een paar weken wachten...... 

Reputatie 3

Volgens mij gaan we nooit antwoord van Marciano krijgen. Het enige wat hij doet is die nieuwe levertijden hierin plaatsen die bij veel pre-order klanten allerlei vragen oproepen. 

Reputatie 2

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Geld dit zowel voor nieuwe als bestaande bestellingen?

In mijn situatie gaat het om een zwarte 256GB-variant, maar ik denk dat deze informatie ook nuttig kan zijn voor iedereen die nog een openstaande bestelling heeft en sinds 15/09 niets van jullie heeft gehoord.

Hier ben ik ook benieuwd naar, iets meer info zou wenselijk zijn. Niet enkel nieuwe data droppen zonder context. Gaat voor mij ook om een zwarte 265GB variant en besteld op vrijdag 15 sep om 14:15. @Marciano van Odido 

Reputatie 3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Geld dit zowel voor nieuwe als bestaande bestellingen?

In mijn situatie gaat het om een zwarte 256GB-variant, maar ik denk dat deze informatie ook nuttig kan zijn voor iedereen die nog een openstaande bestelling heeft en sinds 15/09 niets van jullie heeft gehoord.

Hier ben ik ook benieuwd naar, iets meer info zou wenselijk zijn. Niet enkel nieuwe data droppen zonder context. Gaat voor mij ook om een zwarte 265GB variant en besteld op vrijdag 15 sep om 14:15. @Marciano van Odido 

Heb hetzelfde toestel in bestelling staan. Kwartiertje later dan jij bevestiging en betaalt. Ook 0 info tot nu toe. 

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Reputatie 1

Sinds vorige week vrijdag nul informatie. Odido Service en mijn Odido zijn telefonisch vrijwel nutteloos. Om 14:02 op 15/09 hoopvol besteld aangezien mijn huidige iPhone zowat uit elkaar valt, maar vroeg zijn mag dus niet baten. Gaat al 7 jaar goed bij T mobile, nu is het een zooitje sinds “odido” dus ik zit er over te denken gewoon mijn verlenging te annuleren en ergens anders heen te gaan, dan wacht ik maar iets langer. 

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.