Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259170 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

wat nemen jullie, applecare+ of de odido verzekering van Chubb. ik ben geen fan van chubb dus heb em alweer opgezegd toen ik er achterkwam. dus nu apple care aangeschaft (is nog goedkoper ook)

Reputatie 1

wat nemen jullie, applecare+ of de odido verzekering van Chubb. ik ben geen fan van chubb dus heb em alweer opgezegd toen ik er achterkwam. dus nu apple care aangeschaft (is nog goedkoper ook)

Geen van beide. Veel valt ook onder inboedel of reisverzekering enzo

Reputatie 2

wat nemen jullie, applecare+ of de odido verzekering van Chubb. ik ben geen fan van chubb dus heb em alweer opgezegd toen ik er achterkwam. dus nu apple care aangeschaft (is nog goedkoper ook)

Geen van beide. Veel valt ook onder inboedel of reisverzekering enzo

fair enough, vaak maak ik er ook geen gebruik van maar nu wel het gevoel dat ik een verzerkering nodig heb haha

Reputatie 1

wat nemen jullie, applecare+ of de odido verzekering van Chubb. ik ben geen fan van chubb dus heb em alweer opgezegd toen ik er achterkwam. dus nu apple care aangeschaft (is nog goedkoper ook)

Geen van beide. Veel valt ook onder inboedel of reisverzekering enzo

fair enough, vaak maak ik er ook geen gebruik van maar nu wel het gevoel dat ik een verzerkering nodig heb haha

Ja, voor mij is het een beetje als anwb: vervangend vervoer is leuk, maar dat zit soms ook al bij je autoverzekering en/of reisverzekering. Gewoon even de voorwaarden van alles naast elkaar leggen en dan een afweging maken of je de extra kosten van bijv. Apple care het waard vind. Die verzekeringen overal zijn een heel goed verdienmodel.

Reputatie 1

Dilemma’s. 
 

Zijn er ook anderen die twijfelen om een 15 plus te halen? Scheelt toch best wat geld. Als ik goed nadenk, voor de kleur hoef je het eigenlijk niet te doen. Zit toch een hoesje omheen. Persoonlijk ben ik niet echt iemand die overal perfecte foto’s wil maken. 
 

ik ben nu in de VS en heb de kans gehad om de 15 pro Max NT los te kopen bij een Apple Store 2 uur rijden vandaan. Kosten 1220 euro inclusief locale belastingen. Maar heb ik het nodig? 

heb nog een order bestelling bij Odido van de 16 voor de iPhone PM NT 256. Heb alleen niet de mogelijkheid om sms’je te ontvangen omdat me iPhone 12 Pro geen dual e-Sim ondersteunt. 

Nu is de iPhone PM NT 256 bij de store weg maar ze komen paar keer per week binnen en kan gewoon reserveren voordat ik erheen rijd als ze binnen komen. 

Reputatie 2

Dilemma’s. 
 

Zijn er ook anderen die twijfelen om een 15 plus te halen? Scheelt toch best wat geld. Als ik goed nadenk, voor de kleur hoef je het eigenlijk niet te doen. Zit toch een hoesje omheen. Persoonlijk ben ik niet echt iemand die overal perfecte foto’s wil maken. 
 

ik ben nu in de VS en heb de kans gehad om de 15 pro Max NT los te kopen bij een Apple Store 2 uur rijden vandaan. Kosten 1220 euro inclusief locale belastingen. Maar heb ik het nodig? 

heb nog een order bestelling bij Odido van de 16 voor de iPhone PM NT 256. Heb alleen niet de mogelijkheid om sms’je te ontvangen omdat me iPhone 12 Pro geen dual e-Sim ondersteunt. 

Nu is de iPhone PM NT 256 bij de store weg maar ze komen paar keer per week binnen en kan gewoon reserveren voordat ik erheen rijd als ze binnen komen. 

Ik begrijp niet zo goed wat de 15 plus mee te maken heeft maar voor het relatief kleine prijs verschil en waardevasttheid zou ik lekker voor de beste uitvoering gaan. Nu zeg je dat de prijs in de VS 1220 euro is. Is zeker goedkoop tov 1479 Euro bij de Nederlandse Apple Store en 1342 euro bij odido met een (te) trage levering. Ik zou de PM maar lekker bij de VS gaan halen. 

Reputatie 2

Dilemma’s. 
 

Zijn er ook anderen die twijfelen om een 15 plus te halen? Scheelt toch best wat geld. Als ik goed nadenk, voor de kleur hoef je het eigenlijk niet te doen. Zit toch een hoesje omheen. Persoonlijk ben ik niet echt iemand die overal perfecte foto’s wil maken. 
 

ik ben nu in de VS en heb de kans gehad om de 15 pro Max NT los te kopen bij een Apple Store 2 uur rijden vandaan. Kosten 1220 euro inclusief locale belastingen. Maar heb ik het nodig? 

heb nog een order bestelling bij Odido van de 16 voor de iPhone PM NT 256. Heb alleen niet de mogelijkheid om sms’je te ontvangen omdat me iPhone 12 Pro geen dual e-Sim ondersteunt. 

Nu is de iPhone PM NT 256 bij de store weg maar ze komen paar keer per week binnen en kan gewoon reserveren voordat ik erheen rijd als ze binnen komen. 

wil je 120 hz refresh rate op je scherm? dan ja, ik ga zelf altijd voor de pro omdat ik ze vaak ook mooier vind dan het basic model. ja het is duurder maar je krijgt er ook wat voor terug. 

 

Reputatie 2

oh en @CangriD zou wel die doos wegpleuren als je hem haalt en terug vliegt, anders kan je hier nog wat belastingen gaan betalen bij de douane als je wordt gestopt vgm mag je tot 500 euro vrij meenemen 

Reputatie 1

oh en @CangriD zou wel die doos wegpleuren als je hem haalt en terug vliegt, anders kan je hier nog wat belastingen gaan betalen bij de douane als je wordt gestopt vgm mag je tot 500 euro vrij meenemen 

Via de post verzenden. 
 

zie nu dat de Amerikaanse modellen geen simkaart tray hebben. 

Reputatie 2

oh en @CangriD zou wel die doos wegpleuren als je hem haalt en terug vliegt, anders kan je hier nog wat belastingen gaan betalen bij de douane als je wordt gestopt vgm mag je tot 500 euro vrij meenemen 

Via de post verzenden. 
 

zie nu dat de Amerikaanse modellen geen simkaart tray hebben. 

kan je als nog invoerrechten moeten betalen, ik heb een keer apple watch mee genomen uit LA gewoon omgedaan is niet naar gevraagd, nee klopt ze hebben alleen e-sim en een andere 5g antenne aan de rechterkant. 

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!

Reputatie 1

oh en @CangriD zou wel die doos wegpleuren als je hem haalt en terug vliegt, anders kan je hier nog wat belastingen gaan betalen bij de douane als je wordt gestopt vgm mag je tot 500 euro vrij meenemen 

Via de post verzenden. 
 

zie nu dat de Amerikaanse modellen geen simkaart tray hebben. 

kan je als nog invoerrechten moeten betalen, ik heb een keer apple watch mee genomen uit LA gewoon omgedaan is niet naar gevraagd, nee klopt ze hebben alleen e-sim en een andere 5g antenne aan de rechterkant. 

Ik vlieg minimaal 2 keer per jaar naar de VS. 1 keer gecontroleerd, ruim 10 jaar geleden. Toen hadden we ook overdreven veel bagage. Nu vliegen we de laatste tijd via Brussels. Goedkoper dan Schiphol. Ben niet bang om aangehouden te worden. Maar bedenk me nu wel dat het moeilijk word om een iPhone 15 PM zonder simkaart optie te verkopen als ik ervan af wil over een tijdje. 

Reputatie 3

oh en @CangriD zou wel die doos wegpleuren als je hem haalt en terug vliegt, anders kan je hier nog wat belastingen gaan betalen bij de douane als je wordt gestopt vgm mag je tot 500 euro vrij meenemen 

Via de post verzenden. 
 

zie nu dat de Amerikaanse modellen geen simkaart tray hebben. 

kan je als nog invoerrechten moeten betalen, ik heb een keer apple watch mee genomen uit LA gewoon omgedaan is niet naar gevraagd, nee klopt ze hebben alleen e-sim en een andere 5g antenne aan de rechterkant. 

Ik vlieg minimaal 2 keer per jaar naar de VS. 1 keer gecontroleerd, ruim 10 jaar geleden. Toen hadden we ook overdreven veel bagage. Nu vliegen we de laatste tijd via Brussels. Goedkoper dan Schiphol. Ben niet bang om aangehouden te worden. Maar bedenk me nu wel dat het moeilijk word om een iPhone 15 PM zonder simkaart optie te verkopen als ik ervan af wil over een tijdje. 

Why? Het wordt toch allemaal e-Sim dus je kan er op gegeven moment niet meer omheen.. lijkt me dat degene die over x aantal weken/maanden/jaren niet de intense noodzaak voor een fysieke sim heeft als elke provider (gratis) e-Sim biedt!

Reputatie 3

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!

Zo leuk! Mijne komt zo ook, bezorger is onderweg!

Reputatie 1

oh en @CangriD zou wel die doos wegpleuren als je hem haalt en terug vliegt, anders kan je hier nog wat belastingen gaan betalen bij de douane als je wordt gestopt vgm mag je tot 500 euro vrij meenemen 

Via de post verzenden. 
 

zie nu dat de Amerikaanse modellen geen simkaart tray hebben. 

kan je als nog invoerrechten moeten betalen, ik heb een keer apple watch mee genomen uit LA gewoon omgedaan is niet naar gevraagd, nee klopt ze hebben alleen e-sim en een andere 5g antenne aan de rechterkant. 

Ik vlieg minimaal 2 keer per jaar naar de VS. 1 keer gecontroleerd, ruim 10 jaar geleden. Toen hadden we ook overdreven veel bagage. Nu vliegen we de laatste tijd via Brussels. Goedkoper dan Schiphol. Ben niet bang om aangehouden te worden. Maar bedenk me nu wel dat het moeilijk word om een iPhone 15 PM zonder simkaart optie te verkopen als ik ervan af wil over een tijdje. 

Why? Het wordt toch allemaal e-Sim dus je kan er op gegeven moment niet meer omheen.. lijkt me dat degene die over x aantal weken/maanden/jaren niet de intense noodzaak voor een fysieke sim heeft als elke provider (gratis) e-Sim biedt!

True. Zal kijken waar er morgen of maandag nog een op voorraad is. Nu is is de dichtstbijzijnde 3,5 uur rijden. 
wellicht Apple care erbij zodat als er iets mee gebeurd ik wellicht een Europees toestel krijg. 

Reputatie 1

wat nemen jullie, applecare+ of de odido verzekering van Chubb. ik ben geen fan van chubb dus heb em alweer opgezegd toen ik er achterkwam. dus nu apple care aangeschaft (is nog goedkoper ook)

Je zou eens bij je verzekering inboedel plus kunnen checken. Ik ben verzekerd bij inshared, het kost me een geloof 20 euro extra per maand. Maar dan zijn mijn partner en ik beide verzekerd voor alle schade aan elektronische apparaten. Wel met een eigen risico van 100 euro.
Ik heb ooit hier gebruik van gemaakt, en het is echt het geld meer dan waard. 


 

Reputatie 1

Heb net de laatste gehad van deze lading bij belsimpel, had het gisteren besteld en vandaag ontvangen! Voor odido abonnement/verlenging stond er dat die de 20ste weer op voorraad is en wie weet misschien zelfs eerder :)) 15 pm black titanium 256GB

Reputatie 2

Gefeliciteerd! 🥳 

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!


Ik kan dit inderdaad beamen.

Heb vorige week de iPhone 15 Pro Max 256GB Wit in de webshop van ODIDO besteld om op te halen in de winkel. Besloten na het zien van de lever tijden hem maar te cancelen en de bestellen bij ODIDO via Belsimpel.

Heb dit gister (13 oktober om 11:09) gedaan. Kan hem maandag (16 oktober) ophalen van wat ik momenteel zie. Stukken sneller dus dit kan ik inderdaad aanraden.

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!


Ik kan dit inderdaad beamen.

Heb vorige week de iPhone 15 Pro Max 256GB Wit in de webshop van ODIDO besteld om op te halen in de winkel. Besloten na het zien van de lever tijden hem maar te cancelen en de bestellen bij ODIDO via Belsimpel.

Heb dit gister (13 oktober om 11:09) gedaan. Kan hem maandag (16 oktober) ophalen van wat ik momenteel zie. Stukken sneller dus dit kan ik inderdaad aanraden.

Hetzelfde hier idd! Pro max wit 256gb besteld bij belsimpel (11-10) en geannuleerd bij odido. Zondag 15-10 komt mijn iphone binnen! Ik had wat vertraging ivm documenten die ik vergeten was in te vullen maar ik raad echt iedereen aan bij belsimpel te bestellen. Top service en je wordt constant op de hoogte gehouden!

Zojuist een bestelling gedaan voor de iPhone PM wit 256gb bij Belsimpel met als provider bij Odido. Heb op 22 sep NT 256gb besteld bij Odido en de mensen die op 15 sep hebben besteld hebben nog niks gekregen en ik dus ook niet. Ik heb zsm een nieuwe telefoon nodig en ik hoop dat ik bij belsimpel mijn telefoon eerder krijg. Ik kan niet nog 1 of 2 maanden wachten…

Reputatie 1

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!


Ik kan dit inderdaad beamen.

Heb vorige week de iPhone 15 Pro Max 256GB Wit in de webshop van ODIDO besteld om op te halen in de winkel. Besloten na het zien van de lever tijden hem maar te cancelen en de bestellen bij ODIDO via Belsimpel.

Heb dit gister (13 oktober om 11:09) gedaan. Kan hem maandag (16 oktober) ophalen van wat ik momenteel zie. Stukken sneller dus dit kan ik inderdaad aanraden.

Hetzelfde hier idd! Pro max wit 256gb besteld bij belsimpel (11-10) en geannuleerd bij odido. Zondag 15-10 komt mijn iphone binnen! Ik had wat vertraging ivm documenten die ik vergeten was in te vullen maar ik raad echt iedereen aan bij belsimpel te bestellen. Top service en je wordt constant op de hoogte gehouden!

Precies hetzelfde hier! Ik heb een bestelling geplaatst op 10 oktober en op ik heb op vrijdag 13/10 ook mijn bestelling bij Odido geannuleerd en waarschijnlijk kan ik maandag 16 oktober ook mijn nieuwe iPhone 15 pro max wit 256gb verwachten. 

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!


Ik kan dit inderdaad beamen.

Heb vorige week de iPhone 15 Pro Max 256GB Wit in de webshop van ODIDO besteld om op te halen in de winkel. Besloten na het zien van de lever tijden hem maar te cancelen en de bestellen bij ODIDO via Belsimpel.

Heb dit gister (13 oktober om 11:09) gedaan. Kan hem maandag (16 oktober) ophalen van wat ik momenteel zie. Stukken sneller dus dit kan ik inderdaad aanraden.

Ik ben benieuwd dan! Ik heb 12 oktober bij Belsimpel besteld. De PM 256 GB Wit. Hij zou de volgende geleverd worden. Dit werd vervolgens een dag later (de 14e) en nu staat de verwachte bezorging op 21 oktober. 

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!


Ik kan dit inderdaad beamen.

Heb vorige week de iPhone 15 Pro Max 256GB Wit in de webshop van ODIDO besteld om op te halen in de winkel. Besloten na het zien van de lever tijden hem maar te cancelen en de bestellen bij ODIDO via Belsimpel.

Heb dit gister (13 oktober om 11:09) gedaan. Kan hem maandag (16 oktober) ophalen van wat ik momenteel zie. Stukken sneller dus dit kan ik inderdaad aanraden.

Ik ben benieuwd dan! Ik heb 12 oktober bij Belsimpel besteld. De PM 256 GB Wit. Hij zou de volgende geleverd worden. Dit werd vervolgens een dag later (de 14e) en nu staat de verwachte bezorging op 21 oktober. 

Ik heb hetzelfde! Ook heel benieuwd.. Hoop eerder..

Reputatie 1

Ik heb het opgegeven. Een maand lang al aan het wachten voor niks. Gisteren bij belsimpel de pro Max zwart besteld en komt vandaag binnen. De bestelling bij odido wordt zsm geannuleerd!