Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258922 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo allemaal, de levertijden zijn weer bijgewerkt! 

Hallo allemaal, de levertijden zijn weer bijgewerkt! 

Is er al wat meer bekend over de Wit titanium 256 GB? Deze staat namelijk al ruim een maand op dezelfde besteldatum? Ik heb deze 4 weken geleden besteld, kan ik er dan vanuit gaan dat ik deze IPhone uiterlijk over 4 weken binnen heb?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo allemaal, de levertijden zijn weer bijgewerkt! 

Is er al wat meer bekend over de Wit titanium 256 GB? Deze staat namelijk al ruim een maand op dezelfde besteldatum? Ik heb deze 4 weken geleden besteld, kan ik er dan vanuit gaan dat ik deze IPhone uiterlijk over 4 weken binnen heb?

Hallo @fayh, welkom op onze Community! Voor de iPhone 15 Naturel Titanium 256 GB geldt een levertijd van 6 tot 8 weken, zoals je hierboven in de afbeelding kunt zien. Deze levertijd dien je dan ook aan te houden, vanaf het moment dat je hebt besteld. We zijn hierin afhankelijk van Apple voor een nieuwe voorraad en zodra we deze binnen hebben, zullen we ze zo snel mogelijk leveren! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor het volgende toestel is er een wijziging geweest: Zwart 256GB.

Hallo allemaal, de levertijden zijn weer bijgewerkt! 

Is er al wat meer bekend over de Wit titanium 256 GB? Deze staat namelijk al ruim een maand op dezelfde besteldatum? Ik heb deze 4 weken geleden besteld, kan ik er dan vanuit gaan dat ik deze IPhone uiterlijk over 4 weken binnen heb?

Dan heb je niet goed gekeken. Vorige week is deze een paar keer aangepast. Had deze namelijk zelf 24-9 besteld dus hield het zelf goed in de gaten. Ik heb de telefoon vorige week vrijdag (10-11) thuis ontvangen.

wanneer had jij besteld??? 

Hallo allemaal, de levertijden zijn weer bijgewerkt! 

Is er al wat meer bekend over de Wit titanium 256 GB? Deze staat namelijk al ruim een maand op dezelfde besteldatum? Ik heb deze 4 weken geleden besteld, kan ik er dan vanuit gaan dat ik deze IPhone uiterlijk over 4 weken binnen heb?

Tussen 29 november en 13 december zou jij je iPhone krijgen of ze moeten ineens een hele grote partij krijgen. Je moet echt tussen de 6 en 8 weken rekenen. Ik moest net geen 7 weken wachten.

dus nog even volhouden 😂😂

Ik heb 26 september iphone 15 pro max wit besteld weet iemand waneer ik aan de beurt ben ik wacht echt al lang 

Ik had 24-9 besteld en heb hem 10-11 thuis ontvangen.

de 256gb versie was dat geen idee welke jij hebt besteld.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB en 512GB
  • Wit 256GB
Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256G
  • Naturel 256GB
Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 512GB (direct leverbaar)
  • Naturel 256GB (1 week levertijd per 24.11)
Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB
  • Blauw 256GB
  • Naturel 256GB
  • Wit 256GB

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB
  • Blauw 256GB
  • Naturel 256GB
  • Wit 256GB

Hallo,

Ik heb 24/11 een zwarte Pro max 512gb besteld. De chatbot en de klantendienst sturen me van kastje naar de muur. Die zeggen 8 weken wachten. Ik heb de 512GB genomen omdat die onmiddellijk beschikbaar was volgens de site en dit bericht. Graag iets meer duidelijkheid als dat gaat. Mvg

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de iPhone 15 Pro Max levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Naturel 128GB
Reputatie 7
Badge +9

Hi @schrijnemeeckers, als ik naar de tabel kijk van vorige week dan zou de Zwart 512 vanaf vandaag geleverd moeten kunnen worden. Wellicht is er iets niet helemaal goed gegaan met je bestelling. Heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Zojuist op Opsporing Verzocht een item over een gestolen vrachtwagen met allemaal iPhones Pro Max. Dat verklaart dus (een deel) van de lange levertijden. 🤣

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor het volgende toestel is er een wijziging geweest: Naturel 256GB. De levertijd hiervan is 1 week.

Hi,

Ik heb heel even een vraagje.

ik wacht nu sinds 8 oktober op mijn bestelling (Iphone 15 pro max zwart 256 gb). Weet iemand wanneer het geleverd wordt bij de gekozen Odido winkel?

 

groetjes,

Hi,

Ik heb heel even een vraagje.

ik wacht nu sinds 8 oktober op mijn bestelling (Iphone 15 pro max zwart 256 gb). Weet iemand wanneer het geleverd wordt bij de gekozen Odido winkel?

 

groetjes,

Oktober? Dan had je hem al moeten hebben. Zou achteraan gaan. 

Hi,

Ik heb heel even een vraagje.

ik wacht nu sinds 8 oktober op mijn bestelling (Iphone 15 pro max zwart 256 gb). Weet iemand wanneer het geleverd wordt bij de gekozen Odido winkel?

 

groetjes,

Oktober? Dan had je hem al moeten hebben. Zou achteraan gaan. 

Ik bedoel 8 november 😂

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Anstozers, als je op 8 november hebt besteld verwacht ik dat je tussen 6 en 20 december een exacte bezorgdatum te horen krijgt van PostNL of AMP! 😄

Ik heb maandag de blauwe pro max variant besteld met 256gb. De verwachte levertijd staat op 1 week. Gaat deze in zoals vermeld in bovenstaand artikel per 24.11 of op de datum dat je de telefoon besteld hebt?

 

groetjes,

Ik heb op 18-9 (!!!) 2 iphones pro max 256 naturel titanium besteld. Die zijn tot op heden niet geleverd.

Aantal keer gebeld: nog even geduld hebben meneer. Het is om te huilen zo slecht. 

Als iemand van Odido meeleest: wat gaan jullie doen om van mij weer een tevreden klant te maken? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB (direct leverbaar)
  • Blauw 256GB (1 week levertijd vanaf besteldatum 1 december)
  • Naturel 256GB (1 week levertijd vanaf besteldatum 30 november)
Reputatie 7
Badge +9

Hi @KlaasO123, heb je beide ordernummers voor me? Dan kijk ik graag met je mee! Als je op 18 september hebt besteld, dan gaat daar denk ik iets niet goed.