F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 85 reacties
  • 17013 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

85 reacties

Hi @Meghann95,

Dat is erg opmerkelijk, want die informatie bestaat nog helemaal niet… Raar dat dit in de winkel aan jou is meegedeeld! De informatie die je in dit topic vindt is de meest actuele en accurate informatie en die is opgesteld door de afdeling die hier daadwerkelijk mee te maken heeft, in tegenstelling tot de winkel die hier niet over gaat. Het zijn verwachte levertijden, dus er kan altijd wat veranderen, maar er is op dit moment niets bekend over een levertijd van drie maanden.

Ook het punt over de promotie van Samsung klopt niet. De promotie is tot en met 21 april te verzilveren en als dat om welke reden dan ook niet lukt, dan gaan we in overleg met Samsung om hier wat mee te doen. Een nummer van registratie, bon of IMEI hebben wij niet. Ik weet niet wat de eerste is en de tweede en derde zijn onderdeel van jouw specifieke toestel. Die krijg je pas zodra je jouw telefoon in handen hebt. 

Excuus dat je verkeerde informatie hebt ontvangen, dat is niet netjes van ons. Zou je kunnen aangeven in welke winkel dit was, want dan kan ik ze feedback geven, zodat ze de juiste informatie hebben en delen met andere klanten.

Hoor het graag en voor nu in ieder geval een zonnige vrijdag!

Dankje wel voor de goede informatie was me al druk aan het maken.

 

De Samsung winkel uit Utrecht gaf me deze informatie.

En de informatie vanuit tmobile kwam via de telefoon 

Reputatie 7

Hi @Meghann95,

Bedankt voor de info! 

De medewerkers van Samsung kunnen we geen directe feedback geven, maar neem het hoe dan ook mee. Zal het ook nog extra laten benadrukken bij onze eigen medewerkers dat de info in deze topics leidend zijn.

Fijne vrijdag nog! :sunny:

Goedemorgen,

 

ik mag hopen dat de besteldatum verkeerd vermeld staan in het artikel😎💪.

Er staat namelijk overal een besteldatum van 02-09-2022, denk dat dit 09-02-2022 moet zijn.

voor een ieder die dit toestel al ge- pre orderd heeft veel plezier ermee.

wat ik niet snap is dat de telefoon de 15e van februari pas gereleased was. Hoe moest ik hem dan de 9e al besteld hebben?

 

Reputatie 7

Hi @nizamovic10 

De presentatie en bijbehorende pre-order van de nieuwe Samsungs was al op 9 februari, dus vanaf dat moment kon je een bestelling plaatsen voor jouw nieuwe Samsung. 

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Reputatie 2

Ik mag hopen dat de datum van 11 maart alsnog door gaat? Sprak namelijk op 23 februari met de klantenservice en die verzekerden mij destijds dat 25 februari alsnog de datum was om vervolgens op de releasedag zelf teleurgesteld te moeten worden. Dus aangezien er 2 dagen voor de nieuwe datum niks is aangekondigd mag ik toch hopen dat er dit keer niks fout zal gaan. Het had T-Mobile wel gesierd om net als Coolblue een compensatie aan te bieden wegens het lange wachten voor de S22 Ultra.

Ik mag hopen dat de datum van 11 maart alsnog door gaat? Sprak namelijk op 23 februari met de klantenservice en die verzekerden mij destijds dat 25 februari alsnog de datum was om vervolgens op de releasedag zelf teleurgesteld te moeten worden. Dus aangezien er 2 dagen voor de nieuwe datum niks is aangekondigd mag ik toch hopen dat er dit keer niks fout zal gaan. Het had T-Mobile wel gesierd om net als Coolblue een compensatie aan te bieden wegens het lange wachten voor de S22 Ultra.

nog 1 dag, hopen dat er nu geen gekke dingen gaan gebeuren met de levertijd.

Reputatie 1

Ik heb net een bericht gekregen van de amp en T-mobile dat me s22 ultra groen word geleverd op zaterdag 12 maart 💪💪💪💪💪 

Reputatie 2

Ik heb net een bericht gekregen van de amp en T-mobile dat me s22 ultra groen word geleverd op zaterdag 12 maart 💪💪💪💪💪 

Top! Mag ik vragen wanneer jij had besteld ter vergelijking?

Reputatie 1

@Appz 

 

16 februari 💪👌

 

 

Reputatie 2

@Appz

 

16 februari 💪👌

 

 

Ah ik was zelf één dag later haha dus hopelijk zie ik het zo ook verschijnen. Alvast veel plezier toegewenst met je nieuwe telefoon!

Ik heb net een bericht gekregen van de amp en T-mobile dat me s22 ultra groen word geleverd op zaterdag 12 maart 💪💪💪💪💪 

@Appz

 

16 februari 💪👌

 

 

Ik heb mijn bestelling op 15 feb, dus een dag eerder, veranderd (dus geannuleerd en opnieuw besteld) maar ik heb nog niks gehoord? Is er nu al meer duidelijkheid T mobile? Toen die oorspronkelijk uit zou komen was ik toevallig ook een dag van tevoren in de buurt van de winkel en heb even nagevraagd hoe het zat met de telefoons. Toen geen info gekregen/is er gedaan alsof alles normaal zou verlopen en ik de volgende dag de ' kom maar halen' sms zou krijgen. Weten jullie dan echt niet een dag van tevoren of er wel of geen voorraad gaat zijn?

24Feb besteld, toen stond er nog op de website dat ie leverbaar was vanaf 25 februari. Helemaal happy, denkende dat ik de volgende dag daadwerkelijk mijn pre-order zou hebben. Er ging tijdens de betaling al een hele hoop fout. Heb in totaal 4 keer de klantenservice gebeld, iedere keer weer opnieuw foute informatie gekregen, en zelf een keer afgesnauwd door de chagrijnige dame aan de telefoon (Hoe dien ik een klacht in hierover?) Het heeft uiteindelijk 5 dagen geduurd voordat dit eindelijk op orde was.

Vind het zo jammer dat ik nergens concrete informatie kan krijgen over een leverdatum. De informatie die hier gedeeld word is eigenlijk gewoon "Je gaat 'm ooit een keer krijgen. Wij weten ook niet wanneer." Ik kan er best begrip voor opbrengen dat jullie er ook niets aan kunnen doen, maar ben die foutieve informatie, of die nietszeggende globale reacties best een beetje beu.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

Er staat 6 tot 7 weken, vanaf nu?

Reputatie 1

Sorry hoor, eerst stond er eind februari, toen 11 maart en nu 6 tot 7 weken, hiervoor heb ik early renewal aangevraagd, maar nu kan ik net zo goed de bestelling annuleren en wachten tot 9 april want dan kan ik zonder early renewal verlengen.

Sorry hoor, eerst stond er eind februari, toen 11 maart en nu 6 tot 7 weken, hiervoor heb ik early renewal aangevraagd, maar nu kan ik net zo goed de bestelling annuleren en wachten tot 9 april want dan kan ik zonder early renewal verlengen.

Tot de tijd dat ze die telefoon kunnen leveren is die in de winkel alweer de helft van de prijs. Maar wel zo veel mogelijk blijven adverteren zodat zo veel mogelijk mensen blijven bestellen. Of er geleverd kan worden doet er blijkbaar niet toe. Service ( in vorm van een fatsoenlijke communicatie) is ook ver te zoeken. Zolang mensen maar betalen. Ga de bestelling ook zeker annuleren en een ander toestel gewoon los halen in de winkel. Waar voor me geld.

Reputatie 1

Sorry hoor, eerst stond er eind februari, toen 11 maart en nu 6 tot 7 weken, hiervoor heb ik early renewal aangevraagd, maar nu kan ik net zo goed de bestelling annuleren en wachten tot 9 april want dan kan ik zonder early renewal verlengen.

Tot de tijd dat ze die telefoon kunnen leveren is die in de winkel alweer de helft van de prijs. Maar wel zo veel mogelijk blijven adverteren zodat zo veel mogelijk mensen blijven bestellen. Of er geleverd kan worden doet er blijkbaar niet toe. Service ( in vorm van een fatsoenlijke communicatie) is ook ver te zoeken. Zolang mensen maar betalen. Ga de bestelling ook zeker annuleren en een ander toestel gewoon los halen in de winkel. Waar voor me geld.

Ik ga hem zelf ook annuleren, had al een hoesje en de oplader gekocht maar die kan ik nu doorverkopen. Ik heb de laatste tijd al veel problemen met T-mobile gehad dus ben ook aan het denken om weer over te stappen naar mijn pude provider Telfort

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

@Hajar geen persoonlijke aanval, maar jullie blijven maar van die niets zeggende reacties geven onder een foto met wat random datums erop. Willen jullie als T-mobile eens concreet zijn wat de stand van zaken is, hoe men die foto moet interpreteren en wat dat concreet voor mij betekend? Daarnaast, logisch dat jullie ook een levering moeten krijgen, maar jullie zijn het verkooppunt. Als (veel) betalende klant verwacht ik dan ook enige service ( in dit geval duidelijkheid) en misschien eens een keer ' excuus voor het ongemak'. En dan spreek ik nog niet eens over een compensatie.

Wat hier gebeurd is helaas met zo weinig mogelijk moeite mensen aan het lijntje houden.

Op deze manier raakt niet alleen samsung klanten kwijt.

@staub Bedankt voor het scherp zijn. Ik heb het aangepast!

@VSparta Je kan tot 21 april de buds claimen. Op deze pagina kun je meer lezen over de Samsung actie. 

Op de site van Samsung staat dat de promo op 10 maart was algelopen, niets over 21 april. En wat nu de levertijd alweer is aangepast?

@staub Bedankt voor het scherp zijn. Ik heb het aangepast!

@VSparta Je kan tot 21 april de buds claimen. Op deze pagina kun je meer lezen over de Samsung actie. 

Op de site van Samsung staat dat de promo op 10 maart was algelopen, niets over 21 april. En wat nu de levertijd alweer is aangepast?

Dat kan ik je toevallig vertellen, heb zo'n samsung briefje daarover. Je moet voor 10 maart besteld hebben. En tot 21 april kan je dan de oortjes bij samsung aanvragen.

Ik vind het wel raar dat het nu 3 tot 4 weken duurt, volgens de leveringstabel zogenaamd voor besteldatum 10 maart, maar ik heb 21 februari besteld en blijkbaar geldt dit ook voor mij volgens de chatmedewerker.

ik heb een Galaxy S22 ultra green 512GB gereserveerd op 10/02, dus wanneer krijg ik deze? ik heb nog steeds geen bericht gekregen van de t-mobile shop? 

Dit is toch te gek voor woorden, elke keer maar weer verzetten, En dan wanneer je belt voor meer informatie, '’wij zijn afhankelijk van de levering van Samsung'’. Hoe kan het dat veel mensen (bij andere providers) deze al hebben. Het moet niet gekker worden. 

En ook krijg ik geen duidelijkheid over ,mijn situatie. Ik had de 10e van Febr de s22 ultra groen 128gb besteld. En de 15e van Febr via de winkel deze laten wijzigen naar de s22 ultra groen 256gb. 

Moet ik nu nog dus 2 tot 3 weken wachten voor mijn telefoon terwijl ik hem bij andere providers nu kan ophalen???

Reputatie 2

Ik heb 17 februari besteld en toen werd door jullie op 23 februari gegarandeerd dat ik hem alsnog op de 25ste zou ontvangen. Afgelopen week meerdere malen contact gehad en werd de datum van 11 maart aangehouden. Vandaag nota bene om 8 uur in de ochtend gebeld voor duidelijkheid en mij werd beloofd dat de nieuwe data alleen geldt voor mensen die het toestel vanaf vandaag bestellen. En zie ik nu weer hier dat dit de nieuwe leverdata zijn. Ik en velen met mij voelen ons toch bedonderd en niet serieus genomen met hoe er wordt omgegaan met deze situatie. Het zou gewoon normaal zijn om een compensatie te bieden hiervoor aangezien de waarde van de telefoon gewoon aardig daalt naarmate die ouder is aangezien ze volgend jaar toch wel weer met een  nieuwe komen. Bovendien moeten we nog na ontvangst van de telefoon weken wachten na het aanvragen van de galaxy buds dus alleen maar meer reden voor frustratie. Ben al minstens 7 jaar klant bij jullie en vind het dan ook zeer onbeleefd hoe er met jullie trouwe klanten wordt omgegaan.