F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 85 reacties
  • 17013 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S2 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

85 reacties

Reputatie 2

Ik heb 17 februari besteld en toen werd door jullie op 23 februari gegarandeerd dat ik hem alsnog op de 25ste zou ontvangen. Afgelopen week meerdere malen contact gehad en werd de datum van 11 maart aangehouden. Vandaag nota bene om 8 uur in de ochtend gebeld voor duidelijkheid en mij werd beloofd dat de nieuwe data alleen geldt voor mensen die het toestel vanaf vandaag bestellen. En zie ik nu weer hier dat dit de nieuwe leverdata zijn. Ik en velen met mij voelen ons toch bedonderd en niet serieus genomen met hoe er wordt omgegaan met deze situatie. Het zou gewoon normaal zijn om een compensatie te bieden hiervoor aangezien de waarde van de telefoon gewoon aardig daalt naarmate die ouder is aangezien ze volgend jaar toch wel weer met een  nieuwe komen. Bovendien moeten we nog na ontvangst van de telefoon weken wachten na het aanvragen van de galaxy buds dus alleen maar meer reden voor frustratie. Ben al minstens 7 jaar klant bij jullie en vind het dan ook zeer onbeleefd hoe er met jullie trouwe klanten wordt omgegaan.

Reputatie 2

Ik mag hopen dat de datum van 11 maart alsnog door gaat? Sprak namelijk op 23 februari met de klantenservice en die verzekerden mij destijds dat 25 februari alsnog de datum was om vervolgens op de releasedag zelf teleurgesteld te moeten worden. Dus aangezien er 2 dagen voor de nieuwe datum niks is aangekondigd mag ik toch hopen dat er dit keer niks fout zal gaan. Het had T-Mobile wel gesierd om net als Coolblue een compensatie aan te bieden wegens het lange wachten voor de S22 Ultra.

Reputatie 1

Echt belachelijk dit. Eerst volhouden dat de levering vandaag zou zijn en dan last minute is het ineens VANAF 11 maart, dus niet eens zeker dat je hem dan kunt ontvangen. Ik had hem besteld toen Samsung nog bezig was met zijn presentatie, ik weet niet hoeveel eerder je hem moet bestellen om hem op tijd te krijgen:rolling_eyes:

Ja ik vindt  het ook belachelijk hoor ik vindt dat Samsung en t mobile op z'n minst  hun excuses moeten aanbieden en een kleine compensatie tegenover moeten zetten 😜 voor deze desinformatie 

Ik was laatst bij een winkel van Samsung om te kijken voor zo een horloge en stond te kijken bij de ultra toen begon een medewerker een gesprek met me en die vertelde me dat het nog wel 3 maanden kan duren want dat stond bij hun in het systeem al aangegeven.

Dit gelde ook voor 't mobile gaf ze aan.

Ik schrok hier erg van 3 maanden is erg lang zeker als je ook nog eens vervroegd verlengen hebt gedaan.

Ik hoop dat dit niet het geval is tmobile.

Mocht dit wel zo zijn lijkt het me dat jullie wel met iets aan komen wat het een beetje compenseert je betaald niet zomaar 71 euro extra voor een mobiel waar je anders 2 maanden langer voor had kunnen wachten.

En ze gaven me als tip over de earbuds dat als het echt 3 maanden duurt dat tmobile dan iets kan sturen van een registratie nummer één bon nummer of een imei code zo dat je daarmee alvast je oortjes kan bestellen want die ben je anders kwijt want dit kan niet bij Samsung zelf als de actie over is en je hebt het door de vertraging niet optijd kunnen bestellen heb je gewoon dikke vette peg.

 

Echter baal ik er wel een beetje van wang toen ik met de klantenservice belde 18 februari kreeg ik te horen dat ik hem zou krijgen tussen 25 februari en 1 maart en dit hebben jullie niet kunnen waarmaken erg jammer dat er datums gegeven worden als ze deze belofte niet kunnen waarmaken een tip voor de volgende keer geef geen datums door dat voorkomt teleurstelling. 

Echt belachelijk dit. Eerst volhouden dat de levering vandaag zou zijn en dan last minute is het ineens VANAF 11 maart, dus niet eens zeker dat je hem dan kunt ontvangen. Ik had hem besteld toen Samsung nog bezig was met zijn presentatie, ik weet niet hoeveel eerder je hem moet bestellen om hem op tijd te krijgen:rolling_eyes:

Een van mijn vrienden bestelde de mobiel op dezelfde datum en tijd die ik ook bestelde, sterker nog, ik bestelde een uur eerder, en nu ontving mijn vriend het apparaat op 22 februari, wetende dat mijn bestelling en zijn bestelling dezelfde kleur hebben en dezelfde opslagcapaciteit, en ik ben een klant van T-Mobile, of hij is niet hun klant. Wat is deze discrepantie in uw woorden, verduidelijk alstublieft, ik denk dat we het verdienen om de waarheid te weten.

Erg teleurgesteld in de communicatie van t-mobile. Vertragingen en onverwachte dingen kunnen altijd gebeuren. Maar als je meer dan 1000 euro neertelt voor een toestel, mag je verwachten dat je actief benaderd wordt als beloofde levertijden niet gehaald worden.

Oke er is dit forum, maar echt hoe slecht kan informatie zijn? Bereken zelf? Is elke dag later besteld ook een dag later geleverd? Of komen de leveringen in batches? 

Die 6-7 weken is dit vanaf de publicatie datum 11 maart of vanaf je bestel datum? Echt compleet onduidelijk, dit moet beter, actief een email naar je klant als iets vertraagd, het kan altijd gebeuren, maar er is geen excuus voor slecht communiceren als iets fout gaat. Dat ligt bij jullie zelf.

Ik vind het niet ok dat T-mobile denkt dat ze hun klanten niet actief hoeven te informeren en zich af kunnen doen met dit forum, waar ik overigens na 2 keer zelf contact opnemen pas door een medewerker op ben gewezen. 

Er kwam alleen een kort mailtje met sorry vertraagd, daarna niets meer. Mijn hele bestelstatus is voor mij niet langer inzichtelijk. Ik kan dus niks annuleren, inzien of wijzigen. Er is me tot 2 keer toe to een medewerker beloofd dat de levering toch snel zou plaatsvinden. De laatste keer zelfs met datum. Maar ondertussen komt er niks. Geen mail, geen melding, geen bericht, niks! Alleen dit forum waarvan je het bestaan blijkbaar zelf moet kunnen ruiken ofzo. Dat je die telefoons niet uit de lucht kunt toveren, snap ik ook wel. Maar heb dan op zn minst het fatsoen om je klanten op de hoogte te stellen! Het lijkt me niet zo moeilijk er even een mailtje uit te gooien. Dat lukt jullie voor de maandelijkse rekening altijd perfect!

Beste Hajar,

 

Dan heb je mijn bericht niet goed gelezen. Ik snap dat jullie afhankelijk van Samsung voor de levering. Ik snap alleen niet hoe jullie je klanten niet daarover informeren. Als ik zelf geen contact had opgenomen had ik niets vernomen over het uitstellen van de levering of de verwachte levertijden.  Het gaat mij er dus om dat ik me als klant niet goed behandeld voel. Je mag verwachten als je een toestel van een dergelijke prijs besteld, dat er iets van service is vanuit jullie. En die is er dus niet.

Reputatie 1

Ik heb net een bericht gekregen van de amp en T-mobile dat me s22 ultra groen word geleverd op zaterdag 12 maart 💪💪💪💪💪 

Reputatie 7
Badge +9

@staub Bedankt voor het scherp zijn. Ik heb het aangepast!

@VSparta Je kan tot 21 april de buds claimen. Op deze pagina kun je meer lezen over de Samsung actie. 

Echte amateurs bij T-mobile kan het niet anders verwoorden!!! Een vriend van mij zit bij de Tele2 een B-klasse provider ten opzichte van T-mobile als ik dit niet verkeerd zie? En hij heeft zn Samsung Galaxy S22 Ultra al op dinsdag 22-02-2022 ontvangen. Zit al bij T-mobile sinds de Iphone 3gs maar dit soort amateurs praktijken heb ik nog nooit meegemaakt met een pre-order. Sorry T-mobile altijd tevreden over jullie geweest maar dit kan niet iedereen om me heen met een nieuwe Samsung en ik ben nog aan het wachten. Uitermate teleurstellend! 

Reputatie 1

Sorry hoor, eerst stond er eind februari, toen 11 maart en nu 6 tot 7 weken, hiervoor heb ik early renewal aangevraagd, maar nu kan ik net zo goed de bestelling annuleren en wachten tot 9 april want dan kan ik zonder early renewal verlengen.

Dit is toch te gek voor woorden, elke keer maar weer verzetten, En dan wanneer je belt voor meer informatie, '’wij zijn afhankelijk van de levering van Samsung'’. Hoe kan het dat veel mensen (bij andere providers) deze al hebben. Het moet niet gekker worden. 

En ook krijg ik geen duidelijkheid over ,mijn situatie. Ik had de 10e van Febr de s22 ultra groen 128gb besteld. En de 15e van Febr via de winkel deze laten wijzigen naar de s22 ultra groen 256gb. 

Moet ik nu nog dus 2 tot 3 weken wachten voor mijn telefoon terwijl ik hem bij andere providers nu kan ophalen???

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Wij zullen schakelen met Samsung over de promotie actie. Zodra er meer informatie is, zullen we dat direct delen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik mag hopen dat de datum van 11 maart alsnog door gaat? Sprak namelijk op 23 februari met de klantenservice en die verzekerden mij destijds dat 25 februari alsnog de datum was om vervolgens op de releasedag zelf teleurgesteld te moeten worden. Dus aangezien er 2 dagen voor de nieuwe datum niks is aangekondigd mag ik toch hopen dat er dit keer niks fout zal gaan. Het had T-Mobile wel gesierd om net als Coolblue een compensatie aan te bieden wegens het lange wachten voor de S22 Ultra.

nog 1 dag, hopen dat er nu geen gekke dingen gaan gebeuren met de levertijd.

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

ik mag hopen dat de besteldatum verkeerd vermeld staan in het artikel😎💪.

Er staat namelijk overal een besteldatum van 02-09-2022, denk dat dit 09-02-2022 moet zijn.

voor een ieder die dit toestel al ge- pre orderd heeft veel plezier ermee.

Reputatie 2

Ik heb net een bericht gekregen van de amp en T-mobile dat me s22 ultra groen word geleverd op zaterdag 12 maart 💪💪💪💪💪 

Top! Mag ik vragen wanneer jij had besteld ter vergelijking?

Kan iemand mij vertellen wat met de promotie gebeurt als ik mijn S22 Ultra later ontvang, dan de promotie geldig is?

Reputatie 1

@Appz 

 

16 februari 💪👌

 

 

Reputatie 2

@Appz

 

16 februari 💪👌

 

 

Ah ik was zelf één dag later haha dus hopelijk zie ik het zo ook verschijnen. Alvast veel plezier toegewenst met je nieuwe telefoon!

Reputatie 1

Hoi kan iemand even duidelijk zeggen wat ze met dit bedoelen.        Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.......     

 

ik heb op 16feb  bestelt mvg 

24Feb besteld, toen stond er nog op de website dat ie leverbaar was vanaf 25 februari. Helemaal happy, denkende dat ik de volgende dag daadwerkelijk mijn pre-order zou hebben. Er ging tijdens de betaling al een hele hoop fout. Heb in totaal 4 keer de klantenservice gebeld, iedere keer weer opnieuw foute informatie gekregen, en zelf een keer afgesnauwd door de chagrijnige dame aan de telefoon (Hoe dien ik een klacht in hierover?) Het heeft uiteindelijk 5 dagen geduurd voordat dit eindelijk op orde was.

Vind het zo jammer dat ik nergens concrete informatie kan krijgen over een leverdatum. De informatie die hier gedeeld word is eigenlijk gewoon "Je gaat 'm ooit een keer krijgen. Wij weten ook niet wanneer." Ik kan er best begrip voor opbrengen dat jullie er ook niets aan kunnen doen, maar ben die foutieve informatie, of die nietszeggende globale reacties best een beetje beu.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Begrijpelijk dat jullie balen dat jullie er langer gewacht moet worden op de nieuwe telefoons. Het liefst hadden we iedereen natuurlijk direct voorzien, maar de nieuwe Samsungs zijn weer enorm populair! 

De vraag is enorm groot en we zijn daarna afhankelijk van de hoeveelheden Samsung-toestellen die we door Samsung geleverd krijgen. We houden jullie in ieder geval continu op de hoogte van eventuele veranderingen in de levertijden, dus in dit topic vind je altijd de meest actuele informatie.

Voor nu een goed weekend toegewenst! :sunny: