F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 85 reacties
  • 17012 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S2 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

85 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

ik mag hopen dat de besteldatum verkeerd vermeld staan in het artikel😎💪.

Er staat namelijk overal een besteldatum van 02-09-2022, denk dat dit 09-02-2022 moet zijn.

voor een ieder die dit toestel al ge- pre orderd heeft veel plezier ermee.

Kan iemand mij vertellen wat met de promotie gebeurt als ik mijn S22 Ultra later ontvang, dan de promotie geldig is?

Reputatie 7
Badge +9

@staub Bedankt voor het scherp zijn. Ik heb het aangepast!

@VSparta Je kan tot 21 april de buds claimen. Op deze pagina kun je meer lezen over de Samsung actie. 

Reputatie 1

Hoi kan iemand even duidelijk zeggen wat ze met dit bedoelen.        Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.......     

 

ik heb op 16feb  bestelt mvg 

Echt belachelijk dit. Eerst volhouden dat de levering vandaag zou zijn en dan last minute is het ineens VANAF 11 maart, dus niet eens zeker dat je hem dan kunt ontvangen. Ik had hem besteld toen Samsung nog bezig was met zijn presentatie, ik weet niet hoeveel eerder je hem moet bestellen om hem op tijd te krijgen:rolling_eyes:

Reputatie 1

Echt belachelijk dit. Eerst volhouden dat de levering vandaag zou zijn en dan last minute is het ineens VANAF 11 maart, dus niet eens zeker dat je hem dan kunt ontvangen. Ik had hem besteld toen Samsung nog bezig was met zijn presentatie, ik weet niet hoeveel eerder je hem moet bestellen om hem op tijd te krijgen:rolling_eyes:

Ja ik vindt  het ook belachelijk hoor ik vindt dat Samsung en t mobile op z'n minst  hun excuses moeten aanbieden en een kleine compensatie tegenover moeten zetten 😜 voor deze desinformatie 

Echte amateurs bij T-mobile kan het niet anders verwoorden!!! Een vriend van mij zit bij de Tele2 een B-klasse provider ten opzichte van T-mobile als ik dit niet verkeerd zie? En hij heeft zn Samsung Galaxy S22 Ultra al op dinsdag 22-02-2022 ontvangen. Zit al bij T-mobile sinds de Iphone 3gs maar dit soort amateurs praktijken heb ik nog nooit meegemaakt met een pre-order. Sorry T-mobile altijd tevreden over jullie geweest maar dit kan niet iedereen om me heen met een nieuwe Samsung en ik ben nog aan het wachten. Uitermate teleurstellend! 

Een van mijn vrienden bestelde de mobiel op dezelfde datum en tijd die ik ook bestelde, sterker nog, ik bestelde een uur eerder, en nu ontving mijn vriend het apparaat op 22 februari, wetende dat mijn bestelling en zijn bestelling dezelfde kleur hebben en dezelfde opslagcapaciteit, en ik ben een klant van T-Mobile, of hij is niet hun klant. Wat is deze discrepantie in uw woorden, verduidelijk alstublieft, ik denk dat we het verdienen om de waarheid te weten.

Je kan altijd nog onder je contract uit en gewoon ergens anders bestellen

Maar zou het nog kunnen dat ze alsnog vroeger leverbaar zijn of is dit nu 100% vast?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Begrijpelijk dat jullie balen dat jullie er langer gewacht moet worden op de nieuwe telefoons. Het liefst hadden we iedereen natuurlijk direct voorzien, maar de nieuwe Samsungs zijn weer enorm populair! 

De vraag is enorm groot en we zijn daarna afhankelijk van de hoeveelheden Samsung-toestellen die we door Samsung geleverd krijgen. We houden jullie in ieder geval continu op de hoogte van eventuele veranderingen in de levertijden, dus in dit topic vind je altijd de meest actuele informatie.

Voor nu een goed weekend toegewenst! :sunny:

@David Niks persoonlijks naar jou, want jij doet ook gewoon je werk, maar wat jij zegt is wel heel erg krom. Ik ben namelijk vandaag naar de winkel geweest en daar werd mij verteld dat ik ze gewoon kan aanschaffen en er voorraad is. Dan denk ik wat is het nut van pre-orderen als een klant het gewoon direct in de winkel kan kopen? Dat is toch te belachelijk voor woorden? Dit is gewoon je bestaande klanten letterlijk naaien en niet op de goede manier.

Reputatie 1

Dit is echt slecht van t mobile sorry hoor  🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Reputatie 7
Badge +14

@David Niks persoonlijks naar jou, want jij doet ook gewoon je werk, maar wat jij zegt is wel heel erg krom. Ik ben namelijk vandaag naar de winkel geweest en daar werd mij verteld dat ik ze gewoon kan aanschaffen en er voorraad is. Dan denk ik wat is het nut van pre-orderen als een klant het gewoon direct in de winkel kan kopen? Dat is toch te belachelijk voor woorden? Dit is gewoon je bestaande klanten letterlijk naaien en niet op de goede manier.

Dat durf ik te betwijfelen. In alle T-Mobile shops zijn de duurdere toestellen niet op voorraad i.v.m. overvallen. Als je daar besteld kom je in dezelfde wachtrij en kun je hem uiteindelijk wel in de winkel ophalen.

Reputatie 7

@Didi88 

Bedankt dat het niet persoonlijk naar mij toe is, maar wat ik hierboven heb aangeven is zeker niet krom en klopt volledig. Waarom je dit in de winkel is verteld, dat durf ik niet te zeggen, maar het klopt in ieder geval niet. Eric geeft hierboven ook al een goed argument hierover en alle bestellingen die geplaatst zijn, dus ook de pre-orders, komen uit dezelfde voorraad. Dit geldt voor de bestellingen die in de winkels worden opgehaald, als de bestellingen die thuis worden geleverd. Dit gaat volgens het principe ‘First come, first serve’, dus wie als eerste besteld heeft krijgt ook de bestelde variant als eerste binnen. Wellicht hadden ze in de winkel een variant liggen die direct leverbaar is of was er sprake van miscommunicatie.

Zodra er weer wat nieuws te melden is over de levertijden dan delen we dit natuurlijk direct. Fijne zondag nog!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Mag ik wat vragen over die levertijden? Ik zie dat de aankoopdata weer omgedraaid zijn in 1-9-2022 enz, kopiëren jullie misschien deze data van een Engelse website? Dat zou een hoop verklaren. Ben allang blij dat jullie tenminste wat concrete info kunnen verschaffen hoor dus begrijp me niet verkeerd, het is geen verwijt ofzo ben gewoon nieuwsgierig. Er is gewoon geen of in ieder geval te weinig info over het hoe en waarom over deze vertraging vanuit Samsung. Al met al begrijp ik ook wel dat providers hier niet blij mee zijn want zij krijgen alle vragen over zich heen en Sammie hult zich in nevelen. Met uitzondering van een nutteloze waar te koop website, geen van de op de officiële Samsung website vermelde winkels heeft voorraad ook al is het vinkje achter hun naam groener dan groen, laten ze weinig van zich horen. Dus ik neem T-Mobile niks kwalijk, this is really all on Samsung! Zij zouden misschien kunnen proberen wat pro actiever hun verkooppunten en de mensen die hebben voor besteld te informeren maar dat is maar een suggestie. 

We wachten het af, meer kunnen we niet doen.

Ik vind het niet ok dat T-mobile denkt dat ze hun klanten niet actief hoeven te informeren en zich af kunnen doen met dit forum, waar ik overigens na 2 keer zelf contact opnemen pas door een medewerker op ben gewezen. 

Er kwam alleen een kort mailtje met sorry vertraagd, daarna niets meer. Mijn hele bestelstatus is voor mij niet langer inzichtelijk. Ik kan dus niks annuleren, inzien of wijzigen. Er is me tot 2 keer toe to een medewerker beloofd dat de levering toch snel zou plaatsvinden. De laatste keer zelfs met datum. Maar ondertussen komt er niks. Geen mail, geen melding, geen bericht, niks! Alleen dit forum waarvan je het bestaan blijkbaar zelf moet kunnen ruiken ofzo. Dat je die telefoons niet uit de lucht kunt toveren, snap ik ook wel. Maar heb dan op zn minst het fatsoen om je klanten op de hoogte te stellen! Het lijkt me niet zo moeilijk er even een mailtje uit te gooien. Dat lukt jullie voor de maandelijkse rekening altijd perfect!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Susanne Rotterdam 

Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk in handen wilt krijgen, maar wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen. Wij houden jullie op de hoogte via deze topics, daarin kun je ten alle tijden de meest recente levertijden vinden en actuele informatie. 

Ik hoop in ieder geval dat je snel van je Samsung mag genieten. 

Beste Hajar,

 

Dan heb je mijn bericht niet goed gelezen. Ik snap dat jullie afhankelijk van Samsung voor de levering. Ik snap alleen niet hoe jullie je klanten niet daarover informeren. Als ik zelf geen contact had opgenomen had ik niets vernomen over het uitstellen van de levering of de verwachte levertijden.  Het gaat mij er dus om dat ik me als klant niet goed behandeld voel. Je mag verwachten als je een toestel van een dergelijke prijs besteld, dat er iets van service is vanuit jullie. En die is er dus niet.

Reputatie 1

Daar ben ik het helemaal mee eens ....... T mobile had inderdaad mogen informeren .... Dat het met 2 a 3 weken uitgesteld is  wel een beetje fair naar hun eigen klanten ........ Tip voor de volgende keer 

Reputatie 7

@Susanne Rotterdam & @Kevin1892 

Jammer om te lezen dat jullie hier niet tevreden mee zijn, die feedback nemen we zeker mee! 

Wanneer er een vertraging optreedt dan versturen we hier een e-mail of SMS over. Daarnaast geven we de informatie over de verwachte levertijden in de webshop zelf en kun je altijd zelf de informatie opzoeken in dit topic én via jouw persoonlijke bestelstatus. Wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is dan delen we dat sowieso altijd via dit topic, zodat de meest actuele informatie altijd beschikbaar is. 

Hopelijk kunnen jullie spoedig van jullie nieuwe Ultra's gaan genieten! Mochten er nog aanvullende vragen zijn dan horen we het graag.

Ik was laatst bij een winkel van Samsung om te kijken voor zo een horloge en stond te kijken bij de ultra toen begon een medewerker een gesprek met me en die vertelde me dat het nog wel 3 maanden kan duren want dat stond bij hun in het systeem al aangegeven.

Dit gelde ook voor 't mobile gaf ze aan.

Ik schrok hier erg van 3 maanden is erg lang zeker als je ook nog eens vervroegd verlengen hebt gedaan.

Ik hoop dat dit niet het geval is tmobile.

Mocht dit wel zo zijn lijkt het me dat jullie wel met iets aan komen wat het een beetje compenseert je betaald niet zomaar 71 euro extra voor een mobiel waar je anders 2 maanden langer voor had kunnen wachten.

En ze gaven me als tip over de earbuds dat als het echt 3 maanden duurt dat tmobile dan iets kan sturen van een registratie nummer één bon nummer of een imei code zo dat je daarmee alvast je oortjes kan bestellen want die ben je anders kwijt want dit kan niet bij Samsung zelf als de actie over is en je hebt het door de vertraging niet optijd kunnen bestellen heb je gewoon dikke vette peg.

 

Echter baal ik er wel een beetje van wang toen ik met de klantenservice belde 18 februari kreeg ik te horen dat ik hem zou krijgen tussen 25 februari en 1 maart en dit hebben jullie niet kunnen waarmaken erg jammer dat er datums gegeven worden als ze deze belofte niet kunnen waarmaken een tip voor de volgende keer geef geen datums door dat voorkomt teleurstelling. 

Reputatie 7

Hi @Meghann95,

Dat is erg opmerkelijk, want die informatie bestaat nog helemaal niet… Raar dat dit in de winkel aan jou is meegedeeld! De informatie die je in dit topic vindt is de meest actuele en accurate informatie en die is opgesteld door de afdeling die hier daadwerkelijk mee te maken heeft, in tegenstelling tot de winkel die hier niet over gaat. Het zijn verwachte levertijden, dus er kan altijd wat veranderen, maar er is op dit moment niets bekend over een levertijd van drie maanden.

Ook het punt over de promotie van Samsung klopt niet. De promotie is tot en met 21 april te verzilveren en als dat om welke reden dan ook niet lukt, dan gaan we in overleg met Samsung om hier wat mee te doen. Een nummer van registratie, bon of IMEI hebben wij niet. Ik weet niet wat de eerste is en de tweede en derde zijn onderdeel van jouw specifieke toestel. Die krijg je pas zodra je jouw telefoon in handen hebt. 

Excuus dat je verkeerde informatie hebt ontvangen, dat is niet netjes van ons. Zou je kunnen aangeven in welke winkel dit was, want dan kan ik ze feedback geven, zodat ze de juiste informatie hebben en delen met andere klanten.

Hoor het graag en voor nu in ieder geval een zonnige vrijdag!