informatie

Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

  • 5 December 2018
  • 54 reacties
  • 64653 Bekeken
Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

Toon eerste reactie

54 reacties

Ik overweeg over te stappen naar Delta mobiel, omdat ik al thuis een Delta glasvezel verbinding heb kan voor €10 p/m 10GB data en onbeperkt bellen krijgen voor 2 jaar, een mooie aanbieding.

 

Nu heb ik al geconstateerd via jullie dekkingskaart dat mijn woonplaats (Giethoorn) mooi grijs kleurt, terwijl daaromheen overal goede dekking lijkt te zijn. Om een en ander te testen heb ik een prepaid simkaart besteld en een paar dagen jullie netwerk getest voordat ik een abonnement van 2 jaar afsluit.

Ik heb de prepaid kaart in een iPhone 8 en 14 Pro Max gehad, echter is het bereik dramatisch slecht, binnen (nieuwbouwwoning) en buitenshuis 1 streepje en welgeteld 1MBp/s 4G datasnelheid (buiten). 

Nu is Giethoorn geen grote stad en heeft het wellicht weinig prioriteit, echter anno 2024 verwacht ik in een land als Nederland ondertussen wel een volledige 4G/5G dekking. 

Is de lage dekkingsgraad bekend, zijn er wellicht plannen om dit te verbeteren in de nabije toekomst?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @orangejuice, ik heb direct met je meegekeken en volgens de dekkingskaart zou je in Giethoorn een goede dekking moeten hebben. Je echte bereik kan soms verschillen van deze kaart. Dit kan komen door obstakels in je omgeving, de ruimte waar je je in bevindt of het type toestel.

Maak via de dekkingskaart zeker even een melding via Meld een probleem. Beschrijf in het kort wat er speelt en dan komt je melding direct bij onze netwerkspecialisten uit. Zij zullen dit dan voor je onderzoeken. Ik hoop dat ze je snel meer duidelijkheid over kunnen geven!

Hi @orangejuice, ik heb direct met je meegekeken en volgens de dekkingskaart zou je in Giethoorn een goede dekking moeten hebben. Je echte bereik kan soms verschillen van deze kaart. Dit kan komen door obstakels in je omgeving, de ruimte waar je je in bevindt of het type toestel.

Maak via de dekkingskaart zeker even een melding via Meld een probleem. Beschrijf in het kort wat er speelt en dan komt je melding direct bij onze netwerkspecialisten uit. Zij zullen dit dan voor je onderzoeken. Ik hoop dat ze je snel meer duidelijkheid over kunnen geven!

 

Hoi Marciano,

 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb de simkaart in een Android telefoon gehad, een iPhone 8 en een iPhone 14 Pro Max. Zowel binnen, buiten, in de straat is het bereik gewoon slecht.

Ik heb de ‘Meld een probleem’ knop ook geprobeerd, echter lijkt het erop dat die pagina op slot is gezet, dit is ook de melden die vervolgens wordt weergegeven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @orangejuice, geen dank! Dat de pagina op slot zit, heeft waarschijnlijk te maken met je Mijn Odido-account. Werkt deze verder wel in de Mijn Odido app of via de browser? Zet anders even je 06-nummer in je profiel, dan kijk ik met je mee!

Reageer