Beantwoord

5g op de zaak zonder poort forwarding

  • 31 October 2023
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Speciaal gebeld met Odido om te vragen of poortforwarding werkt bij het abonnement 5G voor de zaak. Ze gaven aan dat het zou werken. Helaas krijg ik het niet aan de praat. Toen ik de klantenservice belde, gaven ze aan dat poortforwarding niet mogelijk is. Hoe kun je een zakelijk abonnement dat "voor de zaak" heet, serieus nemen zonder poortforwarding?

Het is toch niet vreemd dat de ICT-dienst even inlogt op een server om deze te updaten, of dat je zelf even op de Synology wilt inloggen om de camera's te bekijken als er een alarm afgaat? Er zijn nog vele andere producten te noemen die zakelijk poortforwarding vereisen.

Kortom, kan er gezorgd worden dat bij dit mooie product ook poortforwarding werkt, net als bij de 4G-abonnementen?

Al met al een mooi product voor een nette prijs, maar niet te gebruiken in een zakelijke omgeving, anders dan de naam doet vermoeden.

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 October 2023, 18:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Smilesss 

Deze community is voor particuliere klanten, voor vragen over zakelijke abonnementen kun je het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.

Het kan ook zo, NIET. Haha, hou van het kastje naar de muur. Ze zijden dat ik het hier maar moest aankaarten. In de hoop dat er ooit een oplossing kwam...

Reageer