Abonnement losgekoppeld

  • 19 September 2023
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Goedenavond,

Vanochtend zou mijn abonnement worden overgezet naar een nieuwe abonnement met nummerbehoud. Dat zou betekenen dat mijn oude simkaart niet meer zou werken. Dit klopt ook. Ik heb echter nooit een nieuwe simkaart ontvangen. Dat betekent dat ik geen bereik heb op dit moment met mijn huidige telefoon. Vanochtend heb ik met een andere telefoon gebeld naar de klantenservice. Die hebben gezegd dat ze een e-sim zouden sturen per mail. Dit hebben ze gedaan (instructies met hoe ik de e-sim kan activeren). Dit moet via de app maar omdat mijn abonnement vervallen is kan ik het niet meer doen en als ik opnieuw probeer in te loggen geven ze aan dat ze een sms sturen ter verificatie maar die ontvang ik niet omdat ik geen bereik heb. Kan iemand mij aub helpen. De live chat is niemand beschikbaar en ik kan nu niet meer bellen met een andere telefoon!!!

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @briannn123 

Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? En graag ook je oude simkaartnummer en de simkaartnummer van je eSim? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @briannn123 

Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? En graag ook je oude simkaartnummer en de simkaartnummer van je eSim? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Hi @briannn123 

Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? En graag ook je oude simkaartnummer en de simkaartnummer van je eSim? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Goedemorgen, ik heb je een privé bericht gestuurd :)

Reageer