Het lukt mij niet om de multisim te activeren op mijn nieuwe Apple 15 Pro. Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd waarbij ik gekozen heb voor deze telefoon. Ik heb een apple watch se GPS + Cellular (type A2725). Ik had een multisim abonnement bij Odido aangemaakt maar deze heb ik inmiddels weer opgezegd omdat ik deze niet geactiveerd kreeg met mijn apple watch. Ik had alle stappen gevolgd maar bij mobiel netwerk kon ik ‘ configureer mobiel netwerk’ niet aanklikken en daaronder staat de melding: je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.
Dit heb ik ondertussen al meermaals gedaan maar zij geven telkens aan dat ze ook niet weten wat het probleem is en mij dus niet verder kunnen helpen.
Ik ben vervolgens naar een Odido winkel gegaan in de hoop dat zij het probleem kunnen vinden. Zij hebben een nieuwe simkaart geprobeerd en alles opnieuw gekoppeld/gereset etc. maar zij komen ook niet verder. Wat ze wel kunnen zien is dat mijn provider nog op Tele2 staat. De klantenservice bij Odido houdt vol dat dit niet het probleem is omdat ik volgens hun wel met mijn abonnement/provider (na verlenging abonnement vorige week) onder Odido val. Dit is wel belangrijk aangezien Tele2 geen ondersteuning biedt voor multisim apple watch en Odido wel. Ik blijf het te toevallig vinden dat mijn provider nog op Tele2 staat na verlenging abonnement en mijn multisim niet geactiveerd krijg met mijn apple watch. Graag hoor ik of dit inderdaad het probleem is zoals ik denk of dat er iets anders aan de hand is waardoor het niet werkt.
Beste antwoord door D.Denissen
Bekijk origineel