Blokkade

  • 1 March 2024
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Mijn nummer is geblokkeerd door malware zou u mij kunnen helpen? Heb mijn telefoon al gereset

PinarCelik 1 maand geleden

Hallo @PinarCelik, van harte welkom op onze Community! Yes, in je account zie ik inderdaad dat een collega van onze Fraude afdeling heeft geconstateerd dat je malware op je toestel hebt, waarschijnlijk door het klikken op een link in een WhatsApp / Social Media bericht. Malware verstuurd onder andere automatisch SMS-berichten naar het buitenland, maar dit virus doet veel meer. Om verdere kosten te voorkomen heeft mijn collega een blokkade op uitgaande diensten geplaatst. De blokkades voor het versturen van SMS'jes en alle uitgaande gesprekken heb ik zojuist voor je verwijderd! Als je na ongeveer een half uurtje je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken!

Laat je het even weten? Ik verneem het graag! 

 

Yes is gelukt dankjewel!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @PinarCelik, van harte welkom op onze Community! Yes, in je account zie ik inderdaad dat een collega van onze Fraude afdeling heeft geconstateerd dat je malware op je toestel hebt, waarschijnlijk door het klikken op een link in een WhatsApp / Social Media bericht. Malware verstuurd onder andere automatisch SMS-berichten naar het buitenland, maar dit virus doet veel meer. Om verdere kosten te voorkomen heeft mijn collega een blokkade op uitgaande diensten geplaatst. De blokkades voor het versturen van SMS'jes en alle uitgaande gesprekken heb ik zojuist voor je verwijderd! Als je na ongeveer een half uurtje je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken!

Laat je het even weten? Ik verneem het graag! 

Hallo @PinarCelik, van harte welkom op onze Community! Yes, in je account zie ik inderdaad dat een collega van onze Fraude afdeling heeft geconstateerd dat je malware op je toestel hebt, waarschijnlijk door het klikken op een link in een WhatsApp / Social Media bericht. Malware verstuurd onder andere automatisch SMS-berichten naar het buitenland, maar dit virus doet veel meer. Om verdere kosten te voorkomen heeft mijn collega een blokkade op uitgaande diensten geplaatst. De blokkades voor het versturen van SMS'jes en alle uitgaande gesprekken heb ik zojuist voor je verwijderd! Als je na ongeveer een half uurtje je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken!

Laat je het even weten? Ik verneem het graag! 

 

Yes is gelukt dankjewel!

Reputatie 6
Badge +6

@PinarCelik geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😊

Reageer