Beantwoord

Blokkade nog erop

  • 8 February 2024
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Beste klantenservice,

Vannacht een mail ontvangen dat mijn nummer is geblokkeerd.

Direct de achterstand betaald om 06:00 uur en mail ontvangen dat de facturen betaald zijn en dat het binnen 4 uur weer actief is.
 

Echter nu inmiddels 13:15 en nog geen netwerk dus niet actief. Paar keer mobiel aan en uit gezet. Helemaal niks. Zit nu in Portugal en kan jullie niet bellen.
 

Graag hulp want ik heb mijn mobiel nodig voor mijn werk!!

icon

Beste antwoord door Rhylzal77 9 February 2024, 18:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rhylzal, welkom op de Community en goed dat je de achterstand hebt betaald! Ik zie dat de blokkade wel inmiddels is opgeheven en dat een handmatige netwerkselectie het voor je heeft opgelost. Is alles in orde? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je.

Anders wens ik je nog een heel fijn verblijf in Portugal en een fijn weekend! 😄

Hoi Rhylzal, welkom op de Community en goed dat je de achterstand hebt betaald! Ik zie dat de blokkade wel inmiddels is opgeheven en dat een handmatige netwerkselectie het voor je heeft opgelost. Is alles in orde? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je.

Anders wens ik je nog een heel fijn verblijf in Portugal en een fijn weekend! 😄

 

Boa noite Marciano,

Dank voor je reactie. 

Helaas kon ik zelf jullie niet telefonisch bereiken dus op mijn verzoek heeft mijn collega telefonisch de situatie behandeld met jouw collega.

Dat ging gelukkig goed en vlot waarna ik weer netwerk had! Al met al is het goed gekomen.. 😅

Muito obrigado voor jullie service en expertise.

En jij ook een mooi weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rhylzal, bedankt voor de terugkoppeling. Superfijn dat het op deze manier opgelost is! Bedankt voor je mooie woorden en ik hoop dat jij ook een fijn weekend hebt gehad. Voor nu alweer een fijne dag! 😄

Reageer