Doorschakelen gaat niet: Verbindingsproblemen of ongeldige MMI-code....

  • 6 July 2023
  • 9 reacties
  • 586 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kan niet doorschakelen met *21*012345678#. Krijg bovenstaande foutmelding


9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sjaco 

Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

(Voorbeeld)

Hallo @Sjaco 

Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

(Voorbeeld)

gedaan, krijg nu de melding Oproep doorschakelen IMS UT exception, code=0

Gaat niet goed denk ik dan….

Reputatie 7
Badge +15

@Sjaco

Je kan anders ook eerst bellen naar ##002# om alle doorschakelingen te verwijderen en dan opnieuw proberen.

Meer info over doorschakelen

@Sjaco

Je kan anders ook eerst bellen naar ##002# om alle doorschakelingen te verwijderen en dan opnieuw proberen.

Meer info over doorschakelen

Helaas…. ik blijft dezelfde melding krijgen: Oproep doorschakelen IMS UT exception, code=0

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sjaco, allereerst van harte welkom op de Community! Wat apart dat het niet lukt. Wat @Waqqas aangeeft zou inderdaad moeten werken: **21*telefoonnummer# en dan de beltoets. Maar geen zorgen, ik help je graag om dit werkend te krijgen. We kunnen een paar dingen proberen:

  • Je kunt via My T-Mobile (Abonnement & Instellingen) een doorschakeling instellen naar een ander nummer. Bij het instellen/uitschakelen van een doorschakeling ontvang je dan een bevestigingsmail. 
  • Doorschakelingen kunnen ook ingestelde worden via de toestelinstellingen, de doorschakeling vindt dan plaats op het toestel zelf. Om dit op jouw toestel in te stellen kun je terecht bij onze Toestelhulp op t-mobile.nl/toestelhulp

Laat je het me weten of het met een van deze manieren lukt? Zo niet, dan zoeken we uiteraard verder!

Toestel is een oude Motorola Moto e5 plus.

Prepaid. Dus via my tmobile geen opties voor doorschakelen 

Reputatie 7
Badge +14

Misschien dat doorschakelen op prepaid niet wordt ondersteund? Want doorschakelen betekend dat degene die gebeld wordt weer de kosten moet betalen naar het nummer waarheen wordt doorgeschakeld.

@eric volgens de tmobile site moet dit gewoon kunnen. De kosten worden betaald door de prepaid sim eigenaar

Vodafone kent dit probleem ook. Via de klantenservice kun je dan doorschakelen regelen. 

 

Kpn heeft eveneens datzelfde probleem. Via speciale code *21*0612345678 wordt het spraakgestuurd doorgeschakeld. 

Tele2 heeft deze problemen eveneens, daar kun je via de app doorschakelen. Het doorschakelen is voor prepaid houder inderdaad, de kosten kunnen dan snel oplopen.

Reageer