E-sim activatie foutmelding “

  • 21 August 2023
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Mijn nummerbehoud vanaf een andere provider is vandaag ingegaan. Mijn oude simkaart werkt dan ook niet meer. Mijn nieuwe e-sim voor mijn Iphone 12 mini werkt echter niet. Op het moment dat ik de qr code scan krijg ik een foutmelding waarbij staat dat de code niet meer geldig is, wat vreemd is gezien ik deze nooit eerder geactiveerd heb en gezien deze geldig zou moeten zijn tot 1-08-2024. Ik heb nu dus geen bereik en kan de klantenservice niet bellen of bereiken dus ik probeer het hier! Hopelijk kan ik geholpen worden! 

Hajar van Odido 8 maanden geleden

Hi @Machteld Koopmans 

Welkom bij de T-Mobile familie!

Is het inmiddels gelukt om je eSim te activeren? Anders denk ik graag met je mee. 

Het downloaden kan op 2 manieren:

  1. Via de speciale QR-code. Deze code moet je scannen via de netwerkinstellingen van zijn toestel. Dit is handig als je inlogt via een computer.
  2. Via een adres en code. Deze staan op dezelfde pagina en kan je handmatig invullen (kopiëren + plakken lukt helaas niet) in de netwerkinstellingen van zijn toestel.

Verder moet je ook rekening houden met het volgende;

- de code scannen kan niet via een gewone QR-scanner app of camera.
- bij een iPhone moet de iOS versie 12.1 of hoger zijn. Is je toestel voorzien van een hogere update?
- Het profiel kan maar 1x gedownload worden, en maar op 1 toestel gebruikt worden.
- Om het profiel te downloaden is een mobiele data/wifi verbinding nodig

Mocht dit niet werken, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook de eSim nummer die je ziet staan. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Machteld Koopmans 

Welkom bij de T-Mobile familie!

Is het inmiddels gelukt om je eSim te activeren? Anders denk ik graag met je mee. 

Het downloaden kan op 2 manieren:

  1. Via de speciale QR-code. Deze code moet je scannen via de netwerkinstellingen van zijn toestel. Dit is handig als je inlogt via een computer.
  2. Via een adres en code. Deze staan op dezelfde pagina en kan je handmatig invullen (kopiëren + plakken lukt helaas niet) in de netwerkinstellingen van zijn toestel.

Verder moet je ook rekening houden met het volgende;

- de code scannen kan niet via een gewone QR-scanner app of camera.
- bij een iPhone moet de iOS versie 12.1 of hoger zijn. Is je toestel voorzien van een hogere update?
- Het profiel kan maar 1x gedownload worden, en maar op 1 toestel gebruikt worden.
- Om het profiel te downloaden is een mobiele data/wifi verbinding nodig

Mocht dit niet werken, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook de eSim nummer die je ziet staan. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

Hi @Hajar
 

Dank je wel voor je reactie! Het lukt echter nog steeds niet - ik kan niet inloggen in Mijn T-Mobile gezien ik geen verificatiecode kan ontvangen op mijn mobiele nummer omdat ik geen bereik heb. Ik zal je een privébericht sturen met mijn informatie! Hopelijk kun je helpen! 
 

Alvast dank,

Machteld

Reageer