(e)Sim deblokkeren in het buitenland

  • 1 February 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Een aantal dagen geleden is mijn simkaart zonder waarschuwing gedeblokkeerd. Via mijn T-mobile kwam ik er achter dat er een factuur van wel €19,- nog open stond. Waarom is mij niet duidelijk want de facturen lopen via automatische incasso. Er stond dat als ik de factuur per iDeal zou voldoen de sim binnen een uur zou worden gedeblokkeerd, maar nee.

Een paar dagen later en de sim heeft nog altijd geen service. Verschillende telefoontjes met de klantenservice lopen dood omdat ze zeggen dat de sim contact moet maken met het Nederlandse netwerk. 
Ik zit nog 10 dagen in Portugal. Blijkbaar zonder telefoon en internet. Of is er nog een. andere manier? Mijn telefoon is eSim Ready.

Waarom stuurt T-Mobile niet gewoon een sms’je met; betaal binnen 3 dagen of je wordt geblokkeerd?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ThomasVF 

Ik wil graag met je meekijken of je betaling is verwerkt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik graag mee.

Reageer