esim activatie kan niet bellen

  • 12 September 2023
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo, ik dacht gisteren esim op mijn smartwatch in te stellen, maar blijkbaar had ik daar iets anders voor moeten hebben. Nu probeert mijn telefoon gebruik te maken van de esim en is mijn gewone simkaart buiten gebruik. De esim werkt echter niet en nu kan ik niet meer bellen niks. Ik probeer sinds gisteren hulp te krijgen maar krijg nergens reactie. Via de chat is advies te bellen maar dat gaat natuurlijk niet. Graag zsm hulp, ik ben onbereikbaar als er iets met mijn kinderen is o.i.d. Ik wil de esim ook weg hebben. Ps heb een s23


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Essytude 

Ervaar je nog steeds problemen met je simkaart of ben je inmiddels verder geholpen? Anders kijk ik ook graag met je mee! Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en je oude simkaartnummer en nieuwe simkaart nummer?

Reputatie 4
Badge +1

Hallo, ik dacht gisteren esim op mijn smartwatch in te stellen, maar blijkbaar had ik daar iets anders voor moeten hebben. Nu probeert mijn telefoon gebruik te maken van de esim en is mijn gewone simkaart buiten gebruik. De esim werkt echter niet en nu kan ik niet meer bellen niks. Ik probeer sinds gisteren hulp te krijgen maar krijg nergens reactie. Via de chat is advies te bellen maar dat gaat natuurlijk niet. Graag zsm hulp, ik ben onbereikbaar als er iets met mijn kinderen is o.i.d. Ik wil de esim ook weg hebben. Ps heb een s23

 

Zelf heb ik ook een S23 met eSim, misschien kan ik je helpen.

Heb je de eSim al gedownload en daarna geactiveerd via Mijn Odido? Ik heb een topic aangemaakt met de stappen. 

Aangezien je fysieke simkaart niet meer werkt moet jij deze activeren via de optie IDN. 

https://community.odido.nl/netwerk-en-verbinding-559/guide-overstappen-op-esim-354879

Reageer