Beantwoord

eSIM activatie werkt niet

  • 2 December 2023
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een abonnement verlenging bij Odido gedaan en hiervoor een nieuwe eSIM ontvangen. Deze heb ik in de app naar mijn weten succesvol geactiveerd en vervolgens via de QR code die ik op de post had ook geprobeerd te activeren op mijn nieuwe iPhone 15. Nu staat de eSIM wel in de instellingen van mijn iPhone als geactiveerd, maar wordt er geen netwerkverbinding gemaakt, aka ik kan niet bellen of internetten met mijn telefoon. Hoe los ik dit op? 

Ik heb al meermaals tevergeefs geprobeerd contact te maken via de chat aangezien ik dus ook klantenservice niet kan bellen met mijn niet werkende eSIM, dus probeer ik het nu via deze weg. 

Groeten,

Ryan

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 December 2023, 10:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ryan, tof dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je voor eSIM bent gegaan! Nu moet dit natuurlijk wel werken, en daar help ik je graag bij. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Reageer