Beantwoord

eSIM activeren buitenland

  • 13 January 2024
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik zie al meerdere vragen hierover voorbij komen maar weet niet wat de oplossing is. 
ik heb mijn esim geactiveerd in Vietnam op mijn Iphone 15 Pro (meer dan 48 uur geleden)   maar ik geen geen service.

Ik zie de e-sim ook niet terug in Mijn Odido. Het lijkt er op dat t activeren niet helemaal goed gegaan van.

Mijn huidige telnr wordt 28/1 overgezet naar deze esim. Dan ben ik nog steeds in t buitenland dus ik t graag voor die tijd opgelost hebben. 
Kan iemand mij verder helpen?

 

icon

Beste antwoord door eric 13 January 2024, 16:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het abonnement wordt pas op de dag van porteren geactiveerd.  Dan gaat de sim werken.

 

Dank voor je reactie.
O echt waar? Ik dacht dat ik een overlap gad can 1 maand.
Maakt het san niks uit dat ik op t moment van porteren in het buitenland ben?

hoe weet ik zeker dat ik de esim goed heb geactiveerd? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Onkels, welkom op de Community! Kom je van een andere provider naar ons? Dan gaat je abonnement inderdaad op 28 januari van start. Als dat het geval is, is het activeren van je eSIM in het buitenland dan ook niet mogelijk. We raden dit daarom altijd af. Blijf je nog lang in het buitenland? En heb je je oude simkaart nog? Een optie is om nummerbehoud op een latere datum in te laten gaan, zodra je weer in Nederland bent. Stuur me anders even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer. Dan kijk ik direct met je mee naar de mogelijkheden! 😄

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reageer