Beantwoord

Esim activeren nummerbehoud

  • 24 November 2023
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Deze week een esim gekregen nummerbehoud aangevraagd. Helaas krijg ik de esim niet geregistreerd bij jullie. De qr code is opgenomen door de telefoon, maar op de odido site en app werkt het dus niet. 

Ook nummerbehoud aangevraagd, maar is in eerste instantie afgewezen. Gebeld met odido, maar moest het een dag later nog eens proberen. Maar nog geen bericht oid. Kunnen jullie mij hier verder helpen? 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 27 November 2023, 15:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Deze week een esim gekregen nummerbehoud aangevraagd. Helaas krijg ik de esim niet geregistreerd bij jullie. De qr code is opgenomen door de telefoon, maar op de odido site en app werkt het dus niet. 

Ook nummerbehoud aangevraagd, maar is in eerste instantie afgewezen. Gebeld met odido, maar moest het een dag later nog eens proberen. Maar nog geen bericht oid. Kunnen jullie mij hier verder helpen? 

Hallo @Arsto, allereerst welkom op onze Community! Ik help je graag verder hiermee! Heeft je Nummerbehoud al plaatsgevonden en had je bij het aanvragen van je abonnement een eSIM aangevraagd? Dan zal deze vanzelf worden geactiveerd, zodra je het Nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Geen zorgen, ik kijk graag met je mee in je account hoe het precies zit. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer