eSIM activeren werkt niet

  • 5 October 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Hallo,

 

Als ik de QR-code scan krijg ik een melding dat de eSIM niet geactiveerd kan worden.

Mijn oude telefoon is kapot en door mijn (onregelmatige) werktijden lukt het niet om deze week of begin volgende week langs een Odido-winkel te gaan. Ik wil natuurlijk wel zo snel mogelijk weer bereikbaar zijn.

 

Hoe kunnen we dit het beste oplossen?

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi Jaimie, welkom op de Community! Ik snap dat je je eSIM zo snel mogelijk geactiveerd wil hebben. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct of ik dit voor je kan oplossen. Houd er rekening mee dat de kans aanwezig is dat je hiervoor wel naar de shop moet, maar laten we eerst kijken wat ik voor je kan doen. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jaimie, welkom op de Community! Ik snap dat je je eSIM zo snel mogelijk geactiveerd wil hebben. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct of ik dit voor je kan oplossen. Houd er rekening mee dat de kans aanwezig is dat je hiervoor wel naar de shop moet, maar laten we eerst kijken wat ik voor je kan doen. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Reageer