Beantwoord

Esim downloaden geeft geen toegang pagina

  • 16 March 2024
  • 8 reacties
  • 190 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb zojuist in mijn Odido een esim aangevraagd. Vervolgens staat er in mijn account een mooie tekst met knop ‘esim downloaden’. Echter als ik daar op klik dan wordt ik doorgestuurd naar een 'geen toegang’ pagina.

Ik kan dus niet de QR code inzien in Mijn Odido om de esim te activeren op mijn telefoon.

Ik heb het in verschillende browsers geprobeerd maar helaas geen succes. Iemand een tip?

icon

Beste antwoord door IvoH3 19 March 2024, 17:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @IvoH3, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het klopt dat het afgelopen weekend niet lukte om je eSIM te downloaden en ook te activeren. Dat had te maken met een update die plaatsvond in de app en ook in onze systemen, vandaart dat het niet mogelijk was. Vanaf vandaag kun je weer via je Mijn Odido account de eSIM downloaden en ook activeren! Als het in de app niet lukt, probeer het dan even via een desktopversie. 

Ik verneem graag van je of het is gelukt! 

Dit werkt nog steeds niet.

 

 

Hallo @IvoH3, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het klopt dat het afgelopen weekend niet lukte om je eSIM te downloaden en ook te activeren. Dat had te maken met een update die plaatsvond in de app en ook in onze systemen, vandaart dat het niet mogelijk was. Vanaf vandaag kun je weer via je Mijn Odido account de eSIM downloaden en ook activeren! Als het in de app niet lukt, probeer het dan even via een desktopversie. 

Ik verneem graag van je of het is gelukt! 

Hi Pharwin, Ik heb zojuist gekeken in mijn account en de knop om de esim te downloaden is nu verdwenen en ik bij de kop 'bestel een esim’ staat nu ‘Er zijn geen producten beschikbaar.‘

Zou je mij kunnen helpen met dit weer rechtzetten in mijn account? Zoja, wat heb je daar voor nodig?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @IvoH3, ook voor jou; welkom op onze Community! Je e-mailadres in je profiel is voldoende en hiermee heb ik je nummer kunnen vinden. Als het goed is, gaat het om dit nummer dat eindigt op ****2351? Ik heb direct een nieuwe eSIM voor je klaargezet. Deze kun je nu terugvinden in je account! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag! 

Hallo @IvoH3, ook voor jou; welkom op onze Community! Je e-mailadres in je profiel is voldoende en hiermee heb ik je nummer kunnen vinden. Als het goed is, gaat het om dit nummer dat eindigt op ****2351? Ik heb direct een nieuwe eSIM voor je klaargezet. Deze kun je nu terugvinden in je account! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag! 

Hi Pharwin, goed bezig we zijn weer een paar stappen verder! Ik heb de melding gekregen van de esim en in mijn account heb ik de esim geactiveerd. Echter als ik de esim wil downloaden via de knop ‘esim downloaden’ dan kom ik weer op de ‘geen toegang’ pagina terecht.

We zijn er dus bijna! Ik heb alleen nog de QR code nodig om de esim op mijn telefoon te downloaden :)

Bedankt sowieso voor de hulp tot zo ver.

Reputatie 6
Badge +6

@IvoH3 hier was ik al bang voor! Van het weekend heeft er namelijk onderhoud plaatsgevonden en daardoor was het niet mogelijk om een eSIM te koppelen en te activeren. Het activeren is inmiddels gelukt en dat zie ik ook terug in je account. Probeer je de pagina te bereiken via de app? Zou je het anders via een browser/dekstopversie willen proberen? Ik heb namelijk met je meegekeken in je account via een browser: https://www.odido.nl/my/esim-download en ik zie dat ik de QR-code wel te zien krijg. Echter, kan ik deze niet op een andere manier naar je versturen, het kan dus echt alleen via je Mijn Odido account. 

Ik zie graag een update van je tegemoet! 

@IvoH3 hier was ik al bang voor! Van het weekend heeft er namelijk onderhoud plaatsgevonden en daardoor was het niet mogelijk om een eSIM te koppelen en te activeren. Het activeren is inmiddels gelukt en dat zie ik ook terug in je account. Probeer je de pagina te bereiken via de app? Zou je het anders via een browser/dekstopversie willen proberen? Ik heb namelijk met je meegekeken in je account via een browser: https://www.odido.nl/my/esim-download en ik zie dat ik de QR-code wel te zien krijg. Echter, kan ik deze niet op een andere manier naar je versturen, het kan dus echt alleen via je Mijn Odido account. 

Ik zie graag een update van je tegemoet! 

 Uiteindelijk is het via een fysieke Odido winkel gelukt met een nieuwe esim. Zelf is het mij dus nooit gelukt online en de mevrouw aan de telefoon zei dat de storing nog niet verholpen was blijkbaar.

Bedankt voor de hulp in ieder geval!

Reputatie 6
Badge +6

@IvoH3 superfijn dat het in de winkel is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😄

Reageer