Beantwoord

eSIM kan niet geactiveerd worden

  • 7 February 2024
  • 8 reacties
  • 210 Bekeken

goede dag, help me alsjeblieft, gisteren heb ik een nieuwe iPhone 15 pro gekocht met esim,
toen ik de QR-code scande, duurde het ongeveer een half uur om te laden, en uiteindelijk schreef hij mij,E-Sim kan niet worden geactiveerd.
Heeft iemand dit probleem ondervonden? Dankje voor het antwoord :)
icon

Beste antwoord door oscar.amsterdam 2 March 2024, 16:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @matus123 Welkom op deze mooie avond! 😂 

De snelste manier voor dit probleem is morgen even langs een shop gaan.

https://www.odido.nl/winkels

Of is het al gelukt? 

Zelfde probleem hier. Nu niet bereikbaar. 
Kan geen nieuwe eSIM downloaden en met de QR code krijg ik een foutmelding. 

Iemand de oplossing? Zonder te hoeven wachten op klantenservice morgenochtend?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @oscar.amsterdam, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! In je account zie ik dat je nu gebruiktmaakt van een eSIM met simkaartnummer die eindigt op ***3671. Ook zie ik dat er een nieuwe eSIM klaarstaat voor activatie. Deze eindigt op ***5995. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd. Zou je dubbel kunnen checken of je gebruikmaakt van deze eSIM-nummer? Als je na ongeveer een half uurtje je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken! 

Ik verneem het graag van je! 

Helaas werk het nog steeds niet. Krijg geen verbinding. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Oscar, ik wilde er zojuist opnieuw voor je induiken, maar ik zie dat Pharwin me echt net voor was. Als het goed is is het nu gelukt, klopt dat?

Weet niet wat jullie doen maa het probleem was opgelost en nu ineens geen service meer. 

Opgelost in de winkel. Graag niks meer doen

Reputatie 6
Badge +6

@oscar.amsterdam Er ging iets niet goed met het koppelen en activeren van je eSIM. Superfijn dat het door mijn collega's in de winkel is opgelost! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😇

Reageer