Esim verwijderd en kan niet meer toegevoegd worden

  • 21 August 2023
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Hoi,

Ik kreeg afgelopen zaterdag mijn nieuwe telefoon binnen en de daarbij behorende Esim. Ik voegde deze Esim toe maar merkte dat ik geen bereik had. Na een paar minuten veranderde er niets. Hier moest ik kennelijk voor wachten, maar stom genoeg maakte ik het besluit om de Esim te verwijderen. Later kwam ik erachter dat het niet mogelijk is om het erna toe te voegen. 

Ik vraag me nu af hoe ik het probleem kan oplossen. Het liefst heb ik zo snel mogelijk weer een nieuwe tijdelijke Esim zodat ik nummerbehoud ermee kan aanvragen.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Danisprvc 

Is het inmiddels gelukt om de eSim te activeren? Anders kijk ik ook graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je huidige oude simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Hi @Danisprvc 

Is het inmiddels gelukt om de eSim te activeren? Anders kijk ik ook graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je huidige oude simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Hi Hajar,
Het is inmiddels 10 dagen geleden dat ik u de gegevens heb gegeven. Is er nog iets wat u mist om het allemaal te controleren of is het zo wel goed? Graag verwacht ik een reactie van u.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Danisprvc 

Excuses ik was een aantal dagen vrij en dus ben ik nog niet toegekomen aan je bericht. Ik heb nu gereageerd op je privébericht. 

Reageer