Beantwoord

Geen bereik op Ibiza!

  • 12 July 2023
  • 7 reacties
  • 207 Bekeken

Hallo ,

Vandaag samen met mijn moeder aangekomen op Ibiza. Wij zitten allebei bij T-Mobile, en wij hebben beiden geen bereik. Wat we al hebben gecheckt;

-We hebben beiden geen blokkade vanwege betaalachterstand

-We hebben beiden geprobeerd handmatig een netwerk uit te kiezen (Orange, Movistar o.i.d.), dit werkt niet

-We hebben de toestellen opnieuw opgestart, dit werkt niet

-Dataroaming staat gewoon aan

 

Als ik ga chatten met de chatbot, kan ik uiteindelijk geholpen worden door een medewerker, welke wij zelf moeten bellen. Maar dit kan dus niet want we hebben geen bereik!! Kortom geen bereik te krijgen met de klantenservice!

 

Iemand enig idee hoe wij dit kunnen oplossen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 13 July 2023, 15:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Allo @esmee.engelen 

Zijn jullie beide misschien nog geen 2 maanden klant? Nieuwe klanten hebben voor de eerste 2 maanden een blokkade op gebruik in het buitenland.

Hoi , wij zijn beide al jaren klant.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @esmee.engelen  Kijk eens in de App of website (jullie account) of er niets geblokkeerd is! 
 

 

Hallo CrisTien, dit hebben we bekeken en er is inderdaad niks geblokkeerd. Vanuit de app staat alles op “toestaan” dus ook internetten in het buitenland. Ook geen openstaande facturen dus daar kan het ook niet aan liggen

Reputatie 7
Badge +14

@esmee.engelen  Het kan te maken hebben waar jullie precies zitten,
Hopelijk kunnen de moderators helpen. Vraag ondertussen even in het hotel of er meer mensen last van hebben?!


 

Reputatie 5

Kan je een andere provider selecteren op je mobiel. dus een andere provider die op ibiza aktief is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Esmee, ik heb ook direct eens meegekeken en ik zie dat er toch een blokkade stond op international roaming. De reden hiervoor heb ik via een privébericht naar je gestuurd. Ik heb de blokkade direct voor je opgeheven, dus je zou vanaf nu gewoon weer verbinding moeten kunnen maken met de netwerken Orange of Movistar!

Laat je het ons weten of het lukt? We zien je reactie graag tegemoet!

Ps. Toppers! @Waqqas @CrisTien @centaur 😎

Reageer