Beantwoord

Geen geluid als ik bel

  • 14 April 2023
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Zodra ik bel of gebeld wordt hoor ik alleen maar ruis. Ik hoor niemand.  Op andere locaties is hetzelfde.  Gister was dit nog niet zo. Heb ook de simkaarten van telefoon geswitcht en dat hoor ik alles wel. Ook met een andere simkaart in deze telefoon.  Hoe kan ik met de goede simkaart mensen weer horen????

 

icon

Beste antwoord door GsdeBoer 17 April 2023, 12:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GsdeBoer, allereerst van harte welkom op de Community! Ruis is nooit fijn en ik snap volkomen dat je zo snel mogelijk weer normaal kunt bellen. Ik ga je hier direct bij helpen. Begrijp ik het goed dat je met een andere simkaart in jouw toestel wel zonder ruis kunt bellen? En hoorde je ook ruis met jouw simkaart (waarop je de ruis ontvangt) in een andere telefoon?

Ik zie dat je vrijdag contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat hij een nieuwe simkaart heeft besteld. Ik zie echter wel een notitie van mijn collega dat de nieuwe simkaart niet meer nodig was. Zou je me kunnen vertellen wat er is besproken? Deed de simkaart het inmiddels wel weer goed? Ik hoor het graag van je, dan heb ik ook meer duidelijkheid en kan ik je nog beter helpen. 😊

Ps: De simkaart die mijn collega vrijdag heeft besteld zal je binnen een paar dagen door de brievenbus ontvangen. Deze kun je dan activeren via My T-Mobile en ik weet zeker dat je daarmee weer vlekkeloos kunt bellen. Mocht dit nog nodig zijn uiteraard.

 

Hoi!

 

uiteindelijk bleek het niet aan mijn simkaart te liggen of mijn telefoon. Maar aan Vodafone. De mensen die ik belde hoorde bij vodafone waar een storing was maar waarvan ik dacht dat het aan mijn simkaart lag omdat ik dat nog niet wist. Ik heb de nieuwe simkaart binnen maar niet nodig. Kan ik die terugsturen en geld terug? Of is dat niet mogelijk.  Dankjewel voor je antwoord! 😊

 

uiteindelijk is in het gesprek alleen besproken dat ik zelf de simkaart had aangevraagd maar die nog wou annuleren toen ik erachter kwam dat het vodafone was die ene probleem had.  Maar helaas kon dat niet meer

Reputatie 7
Badge +9

Hoi hoi, ah vandaar, dat is me nu helemaal duidelijk! Super bedankt voor de terugkoppeling. Normaal gesproken gaat dat niet, maar ik heb heel erg m'n best voor je gedaan om een uitzondering te mogen maken, dus goed nieuws - ik heb direct een credit voor je aangevraagd voor de € 5,09 voor de simkaart. Hier ontvang je zo ook een bevestigingsmail over. Ik hoop dat ik je hier blij mee maak!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Je weet me te vinden en ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne en zonnige dag! 🌞

Groetjes,

Marciano

Jaa zeker! Wat super dankjewel! Fijn ! Fijne zonnige dag!! Moet ik de simkaart nog terugsturen daarvoor?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, ah dat is heel fijn om te horen en natuurlijk graag gedaan! Nee hoor, de simkaart hoef je niet terug te sturen. Bewaar hem voor de zekerheid een tijdje, kan geen kwaad en wellicht komt ‘ie nog een keer van pas. 😊

Reageer