Beantwoord

Geen sms uit turkije (Zakelijk)

  • 21 January 2024
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Beste allen,

Ik heb een passolig aanvraag gedaan op een turkse website. Ik heb 5x een sms gehad waar waarmee ik de aanvraag verder kon afhandelen. Om de aanvraag te bekijken wordt er een wachtwoord via sms gestuurd. Dit heb ik 1x gekregen om de aanvraag te bekijken. Maar na die keer krijg ik geen sms meer terwijl ik precies dezelfde gegevens invul. Ik heb uit voorzorg het volgende gedaan na dit geval:

1: telefoon opnieuw opgestart na 1 uur gewacht te hebben

2: software telefoon geupdate Samsung a54

3: simkaart opnieuw in en uit gedaan

4: via een andere turkse site een verificatie sms proberen te ontvangen maar dit deed het ook niet

5: sms van een NL nummer komt wel aan

6: RCS- chats staan aan

7: blokkades bij my odido staan uit

Als laatste staat er onderaan mijn berichten die ik van passloig uit turkije ontvangen heb:  Kan deze shortcode niet bantwoorden.

 

icon

Beste antwoord door durata013 27 January 2024, 19:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Durata, welkom op de Community! Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd. Wat apart dat je eerst wel de SMS'jes ontvangt en daarna niet meer. Is het inmiddels al gelukt of nog niet? Aangezien de SMS'jes uit Turkije komen, heb je je 06-nummer wel ingevoerd als +31?

Een andere optie om te controleren waar het aan ligt is om (tijdelijk) een ander 06-nummer op te geven bij de dienst. Zo zien we of deze wel goed gaan.

Mocht dit ook niet werken, stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens. Dan zet ik een case voor je door naar mijn technische collega's.

  • 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • De naam van de dienst, datum en tijdstip waarop het bericht werd verwacht

Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Hi Durata, welkom op de Community! Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd. Wat apart dat je eerst wel de SMS'jes ontvangt en daarna niet meer. Is het inmiddels al gelukt of nog niet? Aangezien de SMS'jes uit Turkije komen, heb je je 06-nummer wel ingevoerd als +31?

Een andere optie om te controleren waar het aan ligt is om (tijdelijk) een ander 06-nummer op te geven bij de dienst. Zo zien we of deze wel goed gaan.

Mocht dit ook niet werken, stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens. Dan zet ik een case voor je door naar mijn technische collega's.

  • 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • De naam van de dienst, datum en tijdstip waarop het bericht werd verwacht

Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

 

Ik heb een andere nummer doorgegeven. Deze procedure duurt 2 dagen zeggen ze. ik wacht nog even af. ik zal binnenkort weer een update geven! Dank voor de reactie!

Ik heb de nummer ingevoerd als +31 ja.

Reageer