Geld terug i.v.m. geen internet

  • 9 October 2023
  • 8 reacties
  • 182 Bekeken

Slechte internetverbinding sinds de overstap van T-Mobile naar Odido. Dit gemeld en speedtests uitgevoerd en naar de technische afdeling gestuurd. Blijkt dan dat ik vlakbij een storingsgebied woon? Dat was bij T-Mobile niet het geval.. Dame van de 'technische afdeling' zegt dat ik geld terug krijg vanwege het slechte internet, maar als ik haar vraag dit even per mail te bevestigen, kan dat niet. Een technische afdeling die niet kan mailen... hmm... Na vragen naar een andere optie om dit bevestigd te hebben, wordt er gewoon opgehangen. Wordt er gewerkt aan storingsgebieden? Wanneer kan ik verbetering en geld terug verwachten? Schiet mij maar lek.

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @Paulien024, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over!

Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je account? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345Hier lees je meer over de compensatie regeling. Kan je mij een terugkoppeling geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Paulien024 Verbetering hoop ik snel voor je maar geld terug🤔 nooit van gehoord. De T-Mobile naam is vervangen maar verder niets. 
De moderators gaan je verder helpen met tips en zonodig actie.

Prettige dag vandaag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Paulien024, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over!

Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je account? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345Hier lees je meer over de compensatie regeling. Kan je mij een terugkoppeling geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee!

Hi @Paulien024, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over!

Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je account? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345Hier lees je meer over de compensatie regeling. Kan je mij een terugkoppeling geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee!

@Tommie van Odido Weer zoiets geks, mijn abbonement staat gewoon op mijn emailadres. Maar ik heb het klantnummer toegevoegd. Ik ben tot op heden nog niet gecompenseerd. Volgens de link die je stuurt krijg ik dan een hoop terug! Aangezien de problemen al zijn ontstaan sinds de overstap naar Odido. Hoor graag wanneer ik dit terug kan verwachten en wanneer er aan de storing gewerkt gaat worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Paulien024, ah ik zie het al, je hebt het over je mobiele abonnement. Ik doe alleen Internet + TV, ik zal ervoor zorgen dat dit bij één van mijn mobiele collega's terecht komt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Paulien024 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reputatie 1

Slechte internetverbinding sinds de overstap van T-Mobile naar Odido. Dit gemeld en speedtests uitgevoerd en naar de technische afdeling gestuurd. Blijkt dan dat ik vlakbij een storingsgebied woon? Dat was bij T-Mobile niet het geval.. Dame van de 'technische afdeling' zegt dat ik geld terug krijg vanwege het slechte internet, maar als ik haar vraag dit even per mail te bevestigen, kan dat niet. Een technische afdeling die niet kan mailen... hmm... Na vragen naar een andere optie om dit bevestigd te hebben, wordt er gewoon opgehangen. Wordt er gewerkt aan storingsgebieden? Wanneer kan ik verbetering en geld terug verwachten? Schiet mij maar lek.


Ha Paulien,

 

Je bent zeker niet de enige, ook ik, en met mij velen anderen, hebben hier last van. Odido houdt zich afzijdig, en hebben tig smoesjes uit hun dagboek die ze gebruiken om klanten af te poeieren. Ik wens je veel succes om door hun Berlijnse muur te komen, want mij is het nog niet gelukt namelijk!

@ACM 

Ik krijg nu wel privé berichten waarin mij compensatie wordt aangeboden, maar dat ze eerst de storing op moeten lossen. Heb je ook al 3 speedtests op moeten sturen? De technische dienst zijn zeker een stel amateurs, nu via de community krijg ik voor het eerst duidelijkheid. Hopelijk komt dat er voor jou ook. En we hebben dus echt recht op geld terug, zie de link die in een eerdere reactie gedeeld is. Gewoon door blijven gaan. 

@ACM en alle andere lezers:

 

Je moet Odido bellen. Alle chatdossiers etcetera worden gewoon onopgelost gesloten. Ik heb zojuist gebeld en krijg nu compensatie, 1/30 van de maandelijkse netwerkkosten x het aantal dagen van de storing. Dit kan pas als de storing verholpen is (zie netwerkkaart, die het overigens niet doet in Google Chrome). Odido biedt dit niet zelf aan, je moet hier zélf achteraan. Dus alle mededelingen dat je op de hoogte wordt gehouden, kloppen niet. Zelf bellen is de enige optie.

Reageer