Toen vorig jaar T-Mobile door Odido is opgenomen had ik geen netwerk of sms meer. Ik ben hier mee naar een Odido winkel gegaan en zij hebben me verteld dat ik een nieuw toestel nodig had. Vervolgens heb ik op Belsimpel eentje gekocht met een nieuw Odido abbonoment erbij (zelfde nummer) en alles werkte prima. Plotseling in December kwam het probleem weer terug. Ik had geen zin om weer een nieuw toestel te kopen omdat ik deze maar een paar maand had dus heb een nieuwe simkaart besteld. Die heeft niks opgelost en ik kan nu ook niet meer in mijn Odido account omdat ze me moeten verifieren via sms wat het dus niet doet. Heb wel elke maand moeten betalen voor niks. Zit dus al een tijdje met dit probleem en heb nu deze forums gevonden.
Wat kan ik hier aan doen? Ik kan niet in mijn odidio, heb een abonnoment dat niks doet en ben veel geld kwijt.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineel