Beantwoord

Hulp bij blokkade

  • 2 April 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Odido heeft op verdenking van malware mijn sim geblokkeerd. Ik heb via internet en de app geprobeerd de blokkade op te heffen. Vreemde is dat de sim daar niet als geblokkeerd stond aangemerkt. Geprobeerd te blokkeren en te deblokkeren als soort van reset maar ik kan nog steeds niet bellen. Hoe los ik dit op, ik ben zakelijk afhankelijk van deze telefoon

icon

Beste antwoord door Jellebruyere 2 April 2024, 11:56

Bekijk origineel

3 reacties

Odido heeft op verdenking van malware mijn sim geblokkeerd. Ik heb via internet en de app geprobeerd de blokkade op te heffen. Vreemde is dat de sim daar niet als geblokkeerd stond aangemerkt. Geprobeerd te blokkeren en te deblokkeren als soort van reset maar ik kan nog steeds niet bellen. Hoe los ik dit op, ik ben zakelijk afhankelijk van deze telefoon

Als ik bel krijg ik ‘deze oproep is niet toegestaan’

Odido heeft op verdenking van malware mijn sim geblokkeerd. Ik heb via internet en de app geprobeerd de blokkade op te heffen. Vreemde is dat de sim daar niet als geblokkeerd stond aangemerkt. Geprobeerd te blokkeren en te deblokkeren als soort van reset maar ik kan nog steeds niet bellen. Hoe los ik dit op, ik ben zakelijk afhankelijk van deze telefoon

Als ik bel krijg ik ‘deze oproep is niet toegestaan’

opgelost, via app onderdeel ‘blokkades’ipv ‘sim’

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jelle, van harte welkom op de Community! Fijn dat je het zo snel al had gevonden en dat het is opgelost. Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄

Reageer