Kan niet bellen: iPhone 12 toont Gesprek Mistlukt na enkele seconden

  • 12 February 2024
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Als ik iemand bel (of iemand mij belt), dan hoor ik de persoon maar na enkele seconden wordt de verbinding verbroken. Er staat dan ‘gesprek mislukt’ in mijn scherm. De andere persoon blijft het gesprek actief zien maar hoort mij niet meer. Het is sinds ongeveer een week het geval. 

Reeds geprobeerd, niet geholpen:

  • iPhone opnieuw opgestart
  • Netwerkinstellingen opnieuw ingesteld

    Graag hulp want ik kan nu niet bellen!

jan12345 2 maanden geleden

Hi @jan12345, goed dat je onze Odido Community gevonden hebt! Dit is inderdaad wel een hele gekke situatie. Heb je enig idee of dit probleem ook speelde op het moment dat je de simkaart in het andere toestel had zitten? En zo nee, zou je dit nogmaals voor mij willen proberen? In dat geval vermoed ik namelijk toch dat het om een defect in jouw iPhone gaat. Mocht het probleem niet in je iPhone zitten, dan bestel ik uiteraard kosteloos een nieuwe simkaart voor je. Ik wacht je terugkoppeling af!

Het probleem lijkt zich te hebben oplost… Deze kan dicht voor nu.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Probeer je simkaart eens in een ander toestel. Misschien is de Iphone kapot.

Het wordt nog gekker: Ik heb simkaart omgewisseld met andere telefoon: probleem weg. Simkaart terug in eigen telefoon: probleem weg. MAAR: als iemand mij nu belt krijgt hij de gesproken melding: “Dit nummer is niet in gebruik”. Ik kan nu dus wel zelf bellen, maar niemand kan mij bellen. 

Reputatie 1

Hi @jan12345, goed dat je onze Odido Community gevonden hebt! Dit is inderdaad wel een hele gekke situatie. Heb je enig idee of dit probleem ook speelde op het moment dat je de simkaart in het andere toestel had zitten? En zo nee, zou je dit nogmaals voor mij willen proberen? In dat geval vermoed ik namelijk toch dat het om een defect in jouw iPhone gaat. Mocht het probleem niet in je iPhone zitten, dan bestel ik uiteraard kosteloos een nieuwe simkaart voor je. Ik wacht je terugkoppeling af!

Hi @jan12345, goed dat je onze Odido Community gevonden hebt! Dit is inderdaad wel een hele gekke situatie. Heb je enig idee of dit probleem ook speelde op het moment dat je de simkaart in het andere toestel had zitten? En zo nee, zou je dit nogmaals voor mij willen proberen? In dat geval vermoed ik namelijk toch dat het om een defect in jouw iPhone gaat. Mocht het probleem niet in je iPhone zitten, dan bestel ik uiteraard kosteloos een nieuwe simkaart voor je. Ik wacht je terugkoppeling af!

Het probleem lijkt zich te hebben oplost… Deze kan dicht voor nu.

Reageer