Klacht op Trustpilot, t.b.v. Manouk - XXXX

  • 28 November 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Klacht per brief aan ODIDO verzonden op 06-10-2023

06-10-2023

Odido Service B.V.

Afd. Klachtbehandeling,

Postbus 16272,

2500 BG Den Haag

Beste Odido Service B.V.,

Vanmiddag had ik telefonisch contact met uw klantenservice.

Helaas kwam ik n.a.v. mijn opmerkingen niet tot een voor mij aanvaardbare oplossing.

Vandaar mijn klacht richting Odido.

 

Klacht omschrijving.

Eind januari 2023 heb ik mij aangemeld bij T-Mobile voor het volgende aanbod;

Starten met een DSL abonnement, en zodra de glasvezelverbinding in mijn buurt live is, overstappen naar een Glasvezel abonnement voor dezelfde prijs.

Op dat moment was het aanbod van T-Mobile 6 maanden internet voor € 30,- per maand, daarna € 35,- per maand. Dit was zowel voor DSL verbinding als een glasvezelverbinding.

 

Op 15 maart 2023 is mijn DSL abonnement gestart, met uitzicht op overstappen naar Glasvezel zodra dit mogelijk was.

Ik heb mij op een website van T-Mobile aangemeld om over te stappen zodra het Glasvezelnetwerk in onze buurt werkt. T-Mobile zou zelf contact met mij opnemen zodra overstappen mogelijk zou zijn.

Inmiddels is het glasvezel netwerk live in onze straat, maar ik hoor niets meer van T-Mobile of van de overnemende partij Odido.

Vanmiddag contact gehad met de klantenservice van Odido, van de overstapservice van T-Mobile van DSL naar Glasvezel is betreffende medewerker niet op de hoogte.

Het aanbod van destijds T-Mobile starten met DSL en over naar Glasvezel zodra dit kan tegen het tarief van € 35,- per maand wordt niet gestand gedaan.

Het glasvezel abonnement waar ik mij voor had aangemeld kost € 45,- per maand bij Odido, en daar moet ik het maar mee doen.

Aan mijn overwegingen om bij Ziggo weg te gaan  en op het (aantrekkelijk) T-Mobile aanbod in te gaan heeft uw medewerker ook na raadpleging van haar begeleider geen boodschap.

Het is te doen gebruikelijk bij overnames, dat de overnemende partij de afspraken van de rechtsvoorganger naadloos overneemt.

In het geval van Odido wordt dit principe met voeten getreden.

Ik ervaar Odido dan ook als een onbetrouwbare partij, mij lijkt dat Odido de afspraken moet nakomen die de klant met haar rechtsvoorganger heeft gemaakt.

 

Graag uw inhoudelijke reactie.

Met vriendelijke groet,

S.L.M. Verhoeven,

TRUSTPILOT Item geplaatst op 27-11-2023;

ngegaan op een aanbieding van destijds T-mobile voor wat betreft een vast DSL internetabonnement met later een overstap naar Glasvezel.
Glasvezel ligt nu in de straat, maar Odido is niet bereidt de aanbieding van destijds gestand te doen.
Klachtenbrief gestuurd op 5 oktober 2023, op de website staat dat er in een maand inhoudelijk wordt gereageerd op klachten. Tot op heden geen enkele communicatie vanuit Odido.
Zelf in inmiddels tweemaal telefonisch contact gezocht met Odido. Klantenservicemedewerkers hebben geen enkele bevoegdheid om klachten op te lossen.
In een woord waardeloos!

Datum van ervaring: 27 november 2023

Jason van Odido 5 maanden geleden

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Dit topic gaat nu op slot.