Beantwoord

Klein leed | Nog steeds bij T-Mobile NL

  • 7 September 2023
  • 8 reacties
  • 377 Bekeken

Reputatie 6
Badge

Na het samenvoegen van Tele2 en T-Mobile heb ik direct een eSIM aangevraagd. Dat was bij Tele2 nooit mogelijk. Bij Odido wel. Hoewel ik het nog steeds raar vind dat je €5,- moet betalen voor de overstap naar eSIM, aangezien er geen mens of plastic aan te pas komt, ging de overstap redelijk vlekkeloos. Toch ben ik een van de weinige mensen die nog steeds T-Mobile NL in zijn statusbar heeft staan. Komt dit door de eSIM? Of omdat ik de beta van iOS 17 draai? Misschien iets om op te lossen, want ik voel me toch een beetje buitengesloten. 

 

icon

Beste antwoord door Cristien 7 September 2023, 20:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@stefan.1997  😂 ben je zielig?🤦‍♀️😉 komt vast niet door de beta want die draai ik ook.

Bij mij is alles ODIDO behalve mijn Watch. Ze zijn nog volop bezig met alles het zal vast snel goed komen zodat jij er ook weer bij hoort

Reputatie 6
Badge

Ja ik voel me best wel zielig 😂😂. Afwachten dan. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @stefan.1997 

Toen hier iedereen Odido als operator had was er 1 iPhone 13 Pro Max die nog T-Mobile NL liet zien. Was uiteindelijk vanzelf veranderd naar Odido 🙂

Reputatie 7
Badge +14

Vraag Gaat alles verder goed met je @stefan.1997?  🤝 heb je al een tijdje niet gelezen hier

Reputatie 6
Badge

Ja hoor! Prima en met jou. Ik was overgestapt naar Tele2. Nu dus weer terug hier. En binnenkort ook glasvezel van Odido!

Reputatie 7
Badge +14

Met mij gaat het prima @stefan.1997  Dus weer terug op het nest. Welkom terug!

Ik heb nog geen glas, volgens mij volgend jaar pas maar koper werkt ook goed in ons huis.

 

Reputatie 6
Badge

Ik zie nog steeds T-Mobile NL als provider staan. Wanneer wordt dit eindelijk omgezet. 

Ik zie nog steeds T-Mobile NL als provider staan. Wanneer wordt dit eindelijk omgezet. 

Hier ook nog steeds T-Mobile NL. Mijn man is wel al over… Het lijkt willekeurig?

Reageer