Beantwoord

Koppelen Esim en Apple Watch 9 series werkt niet

  • 22 February 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Al een aantal dagen ben ik druk met proberen van het koppelen van mijn apple watch aan mijn esim van Odido. Als ik dit probeer te doen via mobiele netwerken, in de apple watch app word ik doorgestuurd naar een blanco pagina van odido (tele-2). Ook als ik via mijn Odido mijn apple watch aan mijn esim wil koppelen (in de online omgeving van Odido), kom ik op een pagina die op slot zit. Voor een galaxy horloge/toestel werkt deze doorverwijzing wel. 
Vandaag heb ik de klantenservice gesproken, zij konden mij niet direct helpen. Ik word als het goed is terug gebeld binnen een aantal dagen. 
Ik ben erg teleurgesteld in Odido als provider, aangezien er een service wordt aangeboden (esim) die niet blijkt te werken. Als ik dit geweten had, had ik geen apple watch met esim mogelijkheid aangeschaft en had mij dat veel geld bespaard. Daarnaast betaal ik nu voor de esim aan Odido, terwijl de service niet werkt. Ik lees zojuist in een andere topic dat naar de Odido winkel gaan ook niet het gewenste resultaat geeft. Ik twijfel dus erg of ik daar (nog meer) tijd aan ga besteden. 
Ik verwacht dan ook dat dit probleem snel opgelost wordt. Als iemand nog tips heeft in de tussentijd, hoor ik het graag. 

icon

Beste antwoord door Cristien 23 February 2024, 09:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @DionKooiman Ik snap dat je dit niet leuk vind maar ze werken er hard aan.🫣

Momenteel een lopende storing voor het koppelen/activeren van de Multisim: Netwerkconfiguratie in Watchapp krijgt blanco scherm.

Wat is er aan de hand?
configureren via de Watch app lukt niet goed maar die leidt naar een blanco pagina waardoor configureren niet mogelijk is.


Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen de klanten op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms.

Bron Moderators van #Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Dion, welkom op de Community! Qua timing van je Apple Watch en eSIM aanschaf is dit wel zuur, aangezien er precies nu een probleem bekend is. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar geen zorgen. De technische dienst zit er al flink bovenop. Zoals ik in een ander topic ook al heb aangegeven: Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor jullie door naar de technische afdeling. Zij gaan dit voor je oplossen! 😄

Reageer