Het afgelopen jaar heb ik verschillende keren gehad dat mijn databundel op was voor het einde van de maandelijkse periode. Drie opmerkingen/vragen daarover:
- Ik heb geen sms gekregen op het moment dat de databundel voor 80% verbruikt was. Ik ga er van uit dat bij T-Mobile mijn telefoonnummer bekend is. Is er een instelling waarmee deze melding kan worden uit- en aangezet?
- Ik was in de veronderstelling dat de data die via de T-Mobile app voor dit soort zaken wordt gebruikt 'datavrij’ is en MB-aanvullers via mobiele data kunnen worden aangeschaft, ook als de bundel op is. Dat lukt telkens niet en er is eerst een wifi-verbinding nodig om dit te kunnen aanschaffen. Klopt dit of is dit ook iets waar ik iets aan kan doen?
- Zodra de bundel op was, was het ook niet mogelijk om Whatsapp-berichten te verzenden en te ontvangen. Ik dacht dat er wel nog steeds een internetverbinding via 4G/5G bleef bestaan, maar op een lage snelheid waardoor er wel Whatsapp-berichten (alleen tekst) zouden kunnen worden verstuurd. Zit ik er hier ook naast?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineel