Beantwoord

Mijn hotspot is onzichtbaar.

  • 23 March 2024
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb Odido onbeperkt. Ik heb een iPhone 13. Ik maak een hotspot aan, maar deze is onzichtbaar. Ik had eerder een kaart van een ander bedrijf en alles was in orde. Ik heb de netwerkinstellingen gereset, maar het hielp niet. Sorry, ik schrijf met Google Translate. Ik groet Mateusz.

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 March 2024, 11:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DonBaggio 

Kijk eens of je op deze pagina een oplossing kan vinden.

Het werkt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mateusz, welkom op de Community! Geen probleem hoor, mocht je liever in het Engels praten, dan kan dat ook! Als de hotpot niet werkt, kunnen we niet veel ondersteuning bieden, maar ik denk toch graag hardop met je mee:

  1. Wat zie je precies als je naar Instellingen > Persoonlijke Hotspot gaat? Staat 'Anderen mogen verbinden’ aan? Soms duurt het even voordat 'ie hem vind. Dat heb ik soms ook, maar het zou moeten werken.
  2. Is het toestel dat met je hotspot probeert te verbinden heel dicht bij jouw toestel?
  3. Controleer ook even voor de zekerheid de naam van je toestel, zodat je hem echt niet over het hoofd ziet.
  4. Staat Wifi ook aan op het toestel dat met jouw hotspot probeert te verbinden?

Vandaag heb ik het opnieuw geprobeerd en het werkt! Ik weet niet wat er aan de hand is. Mijn hotspot is zichtbaar, hoewel de laptop een probleem had. Bedankt, ik zal schrijven als er problemen zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Don, superfijn dat het nu wel werkt! Nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer