Na betaling nog steeds blokkade

  • 27 September 2023
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Ik sta al een paar dagen geblokkeerd.

Al dagen staat er via de website en app dat de chat niet beschikbaar is of dat alle medewerkers bezet zijn. Dus aangezien ik geblokkeerd ben en ik niet kan bellen, is dit de enige mogelijkheid om contact te krijgen denk ik. Ook als ik bel krijg je na het bandje te horen blijf aan de lijn voor een medewerker, maar dan wordt per direct de verbinding telkens verbroken. 

Ik kreeg afgelopen Maandag een email dat ik ben geblokkeerd en dat ik een termijn en maand factuur moest betalen. De ideallink zat in de email. Deze ideallink heb ik betaald. Maar nu staat deze factuur via de website nog op onbetaald. Maar via de app als betaald. Ook de chat via de website geeft aan dat de factuur niet betaald is en via de app zegt de robot dat er geen achterstand te zien is.

Kan een medewerker hier even naar kijken?

Aan en uitzetten doe ik een paar keer per dag en ook heb ik al een paar keer de simkaart erin en eruit gedaan.

 


 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @VanDuijn1993 

Allereerst excuses. Het is momenteel erg druk waardoor niet alle klantenservice kanelen bereikbaar zijn. Maar geen zorgen, ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee!

@Hajar van Odido  heb ik zojuist gedaan. Alvast bedankt.

Reageer