Beantwoord

Nat type 3, mobiel internet is er een manier om open te krijgen

  • 8 December 2023
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Voorheen was ik Tele2, toen was het T-mobile zonder T-mobile perks, zoals smartsites.t-mobile wat wel werkte op T-mobile werkte niet op tele2 gebruikers, en nu is het Odido..... 

 

Mijn vraag is het mogelijk om hem op open te krijgen, als ik een party wil joinen via me telefoon duurt het letterlijk soms 2 minuten voor iemand mij kan horen, en verse vica. Of soms iemand  helemaal niet.

 

Ik hoor graag meer hier over.

icon

Beste antwoord door eric 8 December 2023, 21:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je een oud Tele2 abonnement hebt, dan is er met de naamswijziging naar Odido niets veranderd. 

Ik kan me niet voorstellen aangezien het nu een partij is, dat je 2/3 wel toegang geeft maar oude tele2 gebruikers niet, het is nu toch 1 dienst.

Dan ben ik er klaar mee, ik zit al 7 jaar bij tele2 als het niet meer is! Mijn laatste 2 jarige abbonoment was het overgenomen door t mobile, nu in deze 2 jarige abbo, is het odido. Daar voor oud tele2 user piss weer buiten de boot, maar geen probleem. Dit is mijn laatste jaar dat ik mijn abbo verleng. Ik snij mezelf alleen maar in me vingers hier mee, en bij kpn kan ik tenminte een ap aanpassen om een public ip te stimuleren, t mobile ook, odido dus nu ook, maar ik oud tele2, oud t-mobile, en nu odido kan stikken er in, tis duidelijk 

Reageer