Beantwoord

Niet meer kunnen bellen!

  • 2 April 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Doordat ik een nieuw nummer heb aangevraagd, mijn telefoon heb gereset en niet meer in de Odido-app kan omdat ik hem moet bevestigen met mijn oude telefoonnummer kan ik geen contact opnemen met de klantenservice. Op de chat is geen medewerker beschikbaar.

 

Ik heb mijn eSIM nodig om weer te kunnen bellen. Kan iemand van Odido contact met mij opnemen?

icon

Beste antwoord door Cristien 2 April 2024, 11:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @JeffreySandersNL De moderators kunnen je helpen maar je kan ook mits mogelijk langs een https://www.odido.nl/winkels shop gaan.

Zet in ieder geval  even je telefoonnummer in je forum account in het privé deel) 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jeffrey, van harte welkom op de Community! Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega. Is het inmiddels gelukt met een nieuwe eSIM? Mocht het niet zijn gelukt en er is een Odido winkel bij je in de buurt dan is dit altijd de snelste manier om aan een nieuwe geactiveerde eSIM te komen. Zonder huidige actieve sim is het namelijk lastig om door verificaties te komen en als je niet in Mijn Odido kan, kan je de nieuwe eSIM ook niet ophalen. Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer