Nieuw eSIM abonnnement ontvangen in het buitenland

  • 8 November 2023
  • 6 reacties
  • 249 Bekeken

Ik heb via mijn odido een esim abonnement aangeschaft maar zie deze nog niet terug in mijn odido. Kan deze op de een of andere manier geactiveerd worden zodat ik via de app de qr code kan ontvangen? Ik zit in het buitenland en kan geen chat medewerker vinden.


6 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi Daiku,

Was je al Odido klant toen je het esim abonnement hebt aangeschaft?

Zo ja, dan zou de qr code inderdaad in mijn Odido moeten verschijnen. Zo nee, dan ontvang je de qr code in een brief op je thuisadres. Of het in dat laatste geval mogelijk is de qr code alsnog digitaal te ontvangen, durf ik je even niet te zeggen.

-Gilbert

Hoi Daiku,

Was je al Odido klant toen je het esim abonnement hebt aangeschaft?

Zo ja, dan zou de qr code inderdaad in mijn Odido moeten verschijnen. Zo nee, dan ontvang je de qr code in een brief op je thuisadres. Of het in dat laatste geval mogelijk is de qr code alsnog digitaal te ontvangen, durf ik je even niet te zeggen.

-Gilbert

Hoi Gilbert,

Ik heb de esim opnieuw aangevraagd en deze u wel gekregen.

-Daiku

Reputatie 6
Badge

Hoi Daiku,

Ah top. Blijkbaar had je eerst een andere reactie want hier staat wat anders dan in de notificatiemail die ik van het forum heb gekregen. Maar ben in ieder geval blij dat het alsnog gelukt is! Wilde al net gaan opzoeken of ik nog kon terugvinden hoe ik het toendertijd in My T-Mobile nog heb gedaan.

Maak gerust een nieuwe post als je ooit nog hulp nodig hebt, een van de mede-klanten en/of moderators helpen je dan graag!

 

-Gilbert

Hoi Gilbert,

 

Klopt het is inderdaad gelukt.  Helaas loop ik helemaal vast bij het activeren in het buitenland. Heb daar een andere topic voor aangemaakt met de vrees dat het niet opgelost kan worden.

 

Daiku

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daiku789 

Normaal gesproken is het niet mogelijk voor ons om een eSim te activeren in het buitenland. Maar ik wil graag kijken of ik wat voor je kan betekenen.Zou je mij privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, je huidige simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer van de eSim, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of ik wat kan betekenen. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Hi @Daiku789 

Normaal gesproken is het niet mogelijk voor ons om een eSim te activeren in het buitenland. Maar ik wil graag kijken of ik wat voor je kan betekenen.Zou je mij privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, je huidige simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer van de eSim, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of ik wat kan betekenen. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Hoi @Hajar van Odido ,

 

Ik heb je zojuist een bericht gestuurd.

Reageer