Nieuw Odido abonnement: Multisim voor smartwatch kan niet worden aangevraagd.

  • 24 October 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb laatst een nieuw Odido Abonnement genomen met nummerbehoud en mijn oude tele2 abonnement opgezegt. Ook bij het nieuwe abonnement kan ik geen gebruik maken van een Multisim, terwijl dit een volledig nieuw Odido abonnement is. 

Op het tijdelijke telefoonnummer dat ik heb ontvangen bij de nieuwe simkaart kon ik wel een Multisim bestellen. Het lijkt dus dat er iets mis gaat met de koppeling van het bestaande abonnement en het nieuwe abonnement. Ik zou namelijk nu in staat moeten zijn om een Multisim te bestellen. Dit is mij ook verteld door de klantenservice en zij hebben een ticket aangemaakt bij de technische afdeling voor deze “storing”. Dus voor de duidelijkheid: het gaat hier expliciet om een “nieuw” Odido abonnement, met de nieuwe proposities van Odido. 

Ik lees in veel andere Threads dat mensen hetzelfde probleem ervaren. Een inhoudelijke (technische) reactie rondom het probleem zou wel op zijn plaats zijn. Wat gaat er mis en wanneer lost Odido dit op?

Ik vind dat er veel inspanning moet worden verricht om zo iets voor elkaar te krijgen (waarschijnlijk is het complexer dan wij denken). 
 

 

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Taart, van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw Odido abonnement hebt genomen, zodat je van multisim gebruik kunt maken. Nu moet het uiteraard wel werken. Goed dat je al contact hebt opgenomen met mijn collega's. Ik zie inderdaad dat er een case is doorgezet naar de technische afdeling. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen. De technische dienst heeft het momenteel erg druk, dus het kan echt een tijdje duren, voordat ze jouw case oppakken. Mocht je eind volgende week nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan check ik de case om te zien of er updates zijn. Het casenummer laat ik hier ook voor het gemak achter: 66656878. 

Ben je gisteren in 1 van onze shops geweest? Ik zie dat mijn collega e.e.a. heeft geprobeerd met de simkaart. Heeft dit toevallig geholpen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Taart, van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw Odido abonnement hebt genomen, zodat je van multisim gebruik kunt maken. Nu moet het uiteraard wel werken. Goed dat je al contact hebt opgenomen met mijn collega's. Ik zie inderdaad dat er een case is doorgezet naar de technische afdeling. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen. De technische dienst heeft het momenteel erg druk, dus het kan echt een tijdje duren, voordat ze jouw case oppakken. Mocht je eind volgende week nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan check ik de case om te zien of er updates zijn. Het casenummer laat ik hier ook voor het gemak achter: 66656878. 

Ben je gisteren in 1 van onze shops geweest? Ik zie dat mijn collega e.e.a. heeft geprobeerd met de simkaart. Heeft dit toevallig geholpen?

Reageer