Beantwoord

Openbellen poort via buitenlands nummer werkt niet

  • 29 January 2024
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Om een toegangspoort open te kunnen maken, moet ik een 0033 nummer bellen. Tot gisteren ging dit prima, maar vandaag krijg ik de hele tijd te horen “het nummer dat u geprobeerd heeft te bellen, is op dit moment niet bereikbaar”.

 

Andere providers lijken dit probleem niet te hebben.

Op een KPN forum vond ik een vergelijkbaar probleem van twee jaar geleden, maar heb het met de tips aldaar nog niet kunnen oplossenhttps://forum.kpn.com/mobiel-15/kan-nummer-naar-buitenland-niet-bellen-met-andere-provider-wel-554528

icon

Beste antwoord door Dennis.P 30 January 2024, 12:46

Bekijk origineel

2 reacties

Laat mij raden: Gaat het om een via Intratone aangestuurde poort?

Hier dezelfde problemen. Intratone gebruikt (vaak) Franse simkaarten met bijbehorend Frans telefoonnummer, omdat deze altijd met de sterkste gsm-mast verbinden.

 

Vandaag kregen wij bericht van Intratone hierover. Schijnt al bekend te zijn bij Odido:

 

Beste klant,

We zijn op de hoogte van problemen die kunnen optreden bij het gebruik van de mobile key functie met Odido als uw provider. Odido werkt aan een oplossing voor dit probleem. Helaas kunnen wij hier weinig aan doen, aangezien het probleem niet met onze systemen te maken heeft. We kunnen u echter het volgende adviseren:

Vraag iemand met een andere provider om de poort tijdelijk te openen totdat het probleem is opgelost.
Gebruik fysieke zenders om netwerkproblemen in de toekomst te voorkomen.
Als u nog verdere vragen heeft, helpen we u graag verder.

Met vriendelijke groet, Intratone Support

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een via Intratone aangestuurde poort. Via onze VVE (beheerder van de poort) exact dezelfde reactie gekregen inmiddels

Reageer