Probleem mobiel

  • 20 August 2023
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

Hallo sinds ik heb opgezegd mijn abbonnement bij t mobile per 29-11 -2023 krijg ik vaak de melding niet aangemeld bij netwerk en ongeldige simkaart bij smartphone willen jullie er iets aan repareren en nakijken dat het weer goed werkt kom aub met een goede oplossing als jullie mij gewoon behandelen kom ik misschien in de toekomst nog een keer met alles van tv internet vaste telefoon en mobiel met alles bij jullie het probleem betreft mobiel bellen


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Waarschijnlijk toeval dat de slechte verbinding en de opzegging samen lopen.

Probeer de SIM kaart eens uit en opnieuw in het toestel te doen.

Telefoon aanbieders zijn niet zo kinderachtig dat ze met jouw verbinding liggen te klooien als je opzegt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tony980 

Het lijkt erop alsof je telefoon de simkaart soms niet goed kan lezen. Wat je kan proberen :

Test de simkaart eens in een andere toestel of in de andere simslot, hierdoor weet je of het aan je telefoon ligt of dat de simkaart misschien niet meer goed werkt.

In My T-Mobile kan je een nieuwe simkaart bestellen voor €5,09.

Reageer