Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet vanwege tweestapsverificatie

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik kan mijn simkaart niet activeren door tweestapsverificatie, want ja geen smsjes komen door natuurlijk, en telefonisch kon dit niet vanwege een lopende wijziging?? wat enorm onlogisch klinkt maar afijn. 

 

Nu kan het blijkbaar WEL in een shop, maar ik heb tm zaterdag geen tijd daar tussendoor nog heen te gaan, toch wil ik wel bereikbaar zijn... dit is namelijk de 3e dag zonder al. 

 

Moet ik dan echt perse naar een winkel of is er nog een mogelijkheid?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 1 March 2024, 12:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Shonastic, een nieuwe simkaart activeren kan lastig zijn, omdat er strenge regels aan verbonden zijn. Maar geen zorgen we kunnen je hier atijd bij helpen! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega. Is het gelukt om je simkaart te activeren? Zo niet, dan heb ik je alvast een mail gestuurd. Als je de stappen in deze mail volgt en ons een kopie van je ID stuurt, dan zal mijn collega je simkaart alsnog activeren. Een andere optie is inderdaad in onze winkel, omdat we je legitimatie nodig hebben. 

Ik hoor graag van je of het al is gelukt. Anders lukt het sowieso via de mail. Mijn collega streeft ernaar om je simkaart binnen 4 uur te activeren! 😄

Recent heb ik een sim + mobile abonnement bij jullie aangeschaft. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van jullie bezorgservice. Ik heb mijn sim + mobiel ontvangen echter moet ik blijkbaar nog persoonlijk langs één van jullie winkels. Mijn vraag is waarom dit laatste eigenlijk  nog nodig is? Kan dit niet online gedaan gebeuren?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Profsray, welkom op de Community en tof dat je voor je nieuwe abonnement voor ons hebt gekozen! Waar heb je gelezen/gehoord dat je langs een van onze winkels moet? Staat dit in een mail die je hebt ontvangen en gaat het om het activeren van je nieuwe simkaart? Ik ontvang graag meer informatie van je!

Mocht het om het activeren van je nieuwe simkaart gaan, dan kan dat ook online. Er zitten strenge regels aan het activeren van een simkaart. Dus in onze winkels gaat dit het snelst op vertoon van je legitimatie. Dit kan ook via de mail. Dan streeft mijn collega ernaar om de nieuwe simkaart binnen 4 uur voor je te activeren. Gaat het toevallig om een nummer met 30 op het eind? In dat geval is het nog even wachten tot het abonnement start op 22-06-2024. Mocht je je simkaart dan online willen laten activeren, laat het me tegen die tijd dan gerust weten. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Dan komt het helemaal goed1

Reageer