Beantwoord

Simkaart kapot en kan niet inloggen op Mijn Odido

  • 23 November 2023
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb een hele oude simkaart. De laatste tijd kon ik steeds minder verbinding maken met het netwerk en de afgelopen week helemaal niet meer. Ik denk dat ik een nieuwe simkaart nodig heb, maar om er een aan te vragen moet ik inloggen op mijnodido. Dat moet met sms verificatie, maar ik kan dus geen sms meer ontvangen. Kan dit via een andere manier worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Cristien 23 November 2023, 21:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Dionysius83 Welkom in de community. Heb je de simkaart al getest in een andere telefoon? En een andere sim in jouw telefoon? 

De snelste manier op dit moment is een bezoekje (mits mogelijk) brengen aan de dichtstbijzijnde shop. 

https://www.odido.nl/winkels

Je moet anders op hulp van de moderators wachten en als je eventueel morgen wordt geholpen zit het weekend er nog tussen. Dan heb je de kaart misschien pas dinsdag/woensdag. 
 

Ik heb geen mogelijkheid gehad om te testen. Mijn simkaart is blijkbaar te groot voor de nieuwere telefoons en oudere telefoons waar hij wel in past hebben alleen 2G wat niet meer werkt bij Odido.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dionysius, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ben je toevallig langs een van onze shops gegaan voor een nieuwe simkaart? Zo niet, dan help ik je er graag bij! Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik doe dan nog een paar extra controles en dan ontvang je binnen een paar dagen een nieuwe simkaart thuis! 😄

Reageer