Sinds naamswijigingen geen mobiel internet meer op none plus nord

  • 5 September 2023
  • 9 reacties
  • 525 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds naamswijigingen Tele2 naar Odido, helemaal geen mobiel internet meer op mijn one plus nord

Dennisaur 7 maanden geleden

@Rolphy deze tip hier heeft het voor mij gefixt: 

 

Bekijk origineel

9 reacties

Ik heb precies hetzelfde! Ook bij een one plus nord

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @kaasteel en @Rolphy ,

Kijk eens bij de APN (toegangspunten) instellingen.  Staat daar nog smartsites.t-mobile.nl? Indien niet, dan kun je dat daar weer zetten of gebruik het alternatief: 'internet '. 

Hoi @kaasteel en @Rolphy ,

Kijk eens bij de APN (toegangspunten) instellingen.  Staat daar nog smartsites.t-mobile.nl? Indien niet, dan kun je dat daar weer zetten of gebruik het alternatief: 'internet '. 

Beide opties geprobeerd maar werkt niet. Naam naam is wel Tele2 NL IMS. Benieuwd of het hardware of software probleem is. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rolphy 

Je hebt een "oud" Tele2 abonnement? Probeer dan nog eens internet.tele2.nl als APN naam.

Ik heb ook hetzelfde, ook met OnePlus Nord (kom van Tele2). Ik heb de APN naam aangepast naar “internet.tele2.nl” maar dat helpt helaas niet

Ook al geprobeerd, werkt helaas nog steeds niet!

Dag, ook deze tip uitgevoerd en ook maar weer toestel opnieuw opgestart. Ook hier geen resultaat. Verder het volgende gedaan ook zonder resultaat. mijn sim in ander toestel, werkt wel. Andere sim in mijn toestel werkt ook niet. Internet via wifi werkt prima. Gelukkig zijn er meer met hetzelfde probleem waardoor ik hoop houd dat dit iets in de software is. Anders wordt het een ander nieuw toestel….

Zojuist even op tweakers gekeken en daar zie ik dezelfde meldingen met een One plus Nord toestel icm onbeperkt tele2 contract.

@Rolphy deze tip hier heeft het voor mij gefixt: 

 

Reageer