Beantwoord

Slecht internet

  • 31 March 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Gisteren heb ik een simkaart gekocht en de simkaart aangesloten, ze zeiden 10 minuten en internet zal verschijnen, het is meer dan een halve dag geleden en er is geen internet, behalve een klein beetje op sociale netwerken, zo lijkt het soms, maar niet meer, en het kost 3G, wat ik niet verander. onbeperkt aankopen
 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 March 2024, 11:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Knutr 

Het lijkt erop dat je slecht bereik hebt. Kan je de dekking eens controleren op de dekkingskaart?

Staat de netwerkmodus in je telefoon bij mobiele netwerken ook goed? Misschien kan je je telefoon eens herstarten.

Ervaar je dit probleem ook op andere locaties in Nederland? Misschien kan je de simkaart ook in een andere telefoon testen.

waar kan ik een verlofkaart vinden?Opnieuw opstarten hielp niet, de telefooninstellingen zijn prima. Op andere plaatsen is het hetzelfde
Reputatie 7
Badge +9

Hi Knutr, van harte welkom op de Community! Wat bedoel je precies met een verlofkaart? Zet anders even je 06-nummer in je profiel (onder Klantnummer). Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer