Slecht tot geen bereik

  • 18 October 2023
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn bereik is al minder geworden. Was bij 't mobile veel beter. Vandaag is het zo slecht dat ik niet of nauwelijks bereikbaar ben in het noordoosten van het land. Bizar. Ben nu afhankelijk van wifi van derden.

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi Pascalk, welkom op de Community! Niet fijn dat je bereik minder is geworden, dat gaan we fixen. Controleer allereerst even op onze dekkingskaart of er op jouw locatie iets bekend is over de verminderde dekking. Wellicht zijn er geplande werkzaamheden. Is er niets bekend? Klik dan op 'Meld een probleem’ en beschrijf goed wat je precies merkt. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Pascalk, welkom op de Community! Niet fijn dat je bereik minder is geworden, dat gaan we fixen. Controleer allereerst even op onze dekkingskaart of er op jouw locatie iets bekend is over de verminderde dekking. Wellicht zijn er geplande werkzaamheden. Is er niets bekend? Klik dan op 'Meld een probleem’ en beschrijf goed wat je precies merkt. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hallo Marciano,

 

er is niets te zien op de dekkingskaart betreft werkzaamheden. Hoor net van collega's die ook zakelijk zijn overgezet van tmobile naar odido, dat ze dezelfde problemen ervaren. Graag hoor ik nog waar de knop "meld een probleem" zich bevindt. 

Reputatie 1

Hallo Marciano,

 

er is niets te zien op de dekkingskaart betreft werkzaamheden. Hoor net van collega's die ook zakelijk zijn overgezet van tmobile naar odido, dat ze dezelfde problemen ervaren. Graag hoor ik nog waar de knop "meld een probleem" zich bevindt. 

Ha @Pascalk, en welkom op de Community van Odido.

Zoals te zien is in bovenstaande afbeelding, dien je eerst je adres in te voeren, alvorens de ‘Meld een probleem’ knop actief te gebruiken is. Vervolgens log je in met je Mijn Odido account om vervolgens de stappen te volgen. Let op, gebruik Google Chrome wegens compatibiliteit.

Het is een drama. Ook bij ons (2811EL, Reeuwijk) al 2 eken zeer slecht mobiel internet, en sinds 3 dagen 95% van de tijd GEEN INTERNET.

Vanmorgen even een uurtje, daarna ook niet meer. Bij de buren, die ook mobiel internetten, het zelfde verhaal. En bij de overburen konden deze week 30 man niet bellen. Dus het gaat allerminst soepel, en wij zijn de dupe - zonder enige info. Je kunt wel iets melden, maar daarna gebeurt er niets.

Reageer