Slechte dekking Vinex wijk Amersfoort-Vathorst

  • 14 February 2024
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Wij wonen al jaren midden in de Vinex wijk Amersfoort-Vathorst maar blijkbaar op een blindspot wat betreft dekkingskaart. We hebben alle providers al geprobeerd en Odido is geen uitzondering, maar de dekking is hier bedroevend.

1-2 Streepjes (data: ca. 30 Mbps download, 0,5 Mbps upload op 4G, 5G is alleen download wat sneller).

Om thuis bereikbaar te zijn heb ik bellen via wifi aanstaan, want anders geheid haperende gesprekken.

@Odido kunnen jullie nog eens een poging doen om hier aan de noordkant van Vathorst een mast neer te zetten? 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hoi ngrims, van harte welkom op de Community! Niet leuk dat je bij geen ene provider, incl. bij ons, geen goede dekking hebt in jouw wijk. Goed dat je bellen via wifi al aan hebt staan om haperingen te voorkomen. Ik kan en zal je vraag doorgeven aan de juiste collega's, maar ik kan verder niet beloven of er een nieuwe mast gaat komen. Het liefst plaatsen we overal masten, zodat iedereen een goede dekking heeft, maar o.a. door regelgevingen vanuit de gemeentes is dit simpelweg niet mogelijk. Ik hoop in ieder geval dat het op den duur beter wordt en dat je thuis wel een hele goede wifi-verbinding hebt. 

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi ngrims, van harte welkom op de Community! Niet leuk dat je bij geen ene provider, incl. bij ons, geen goede dekking hebt in jouw wijk. Goed dat je bellen via wifi al aan hebt staan om haperingen te voorkomen. Ik kan en zal je vraag doorgeven aan de juiste collega's, maar ik kan verder niet beloven of er een nieuwe mast gaat komen. Het liefst plaatsen we overal masten, zodat iedereen een goede dekking heeft, maar o.a. door regelgevingen vanuit de gemeentes is dit simpelweg niet mogelijk. Ik hoop in ieder geval dat het op den duur beter wordt en dat je thuis wel een hele goede wifi-verbinding hebt. 

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Reageer